محصولات دانشجویان دانشگاه آزاد به بازار «چارسوق» رسید/ تاسیس ۵۰ فروشگاه آنلاین

رئیس اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد از تاسیس بازارچه آنلاین آزادچارسوق برای فروش محصولات دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

حمید مهدیون رئیس اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از راه اندازی بازارچه آنلاین محصولات خلاق دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (آزادچارسوق) خبر داد و گفت: این بازارچه و سایت فروش در این راستا تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» است.

بیشتر بخوانید:

دانشگاه آزاد، دانشگاه امید آفرین در قاب برنامه‌ "بی واسطه"

وی با بیان اینکه بازاچه فروش آنلاین آزادچارسوق با توجه به شعار سال می‌تواند بستری مناسب برای فروش محصولات تولیدی دانشجویی با تکیه بر ارزش‌های انعطاف‌پذیری، خلاقیت و توسعه را ایجاد کند، گفت: همچنین این بازارچه به دانشجویان این امکان را می دهد تا در کنار تحصیلات خود، به راحتی و با اطمینان کسب و کار خود را مدیریت کنند.

به گفته مهدیون؛ هدف معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا فرصت‌های کاری دانشجویان و حمایت از استعدادهای کارآفرینی در دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده توسط اداره صنایع خلاق در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲ و همزمان با ابلاغ دستورالعمل دانشجویان تازه ورود، تاکنون تعداد ۱۳۰ واحد بازارچه برگزار شده است. البته واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی موظف به برپایی بازارچه‌های صنایع خلاق و فناوری‌های فرهنگی هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۲۰ محصول توسط دانشجویان در سایت برای فروش قرار گرفته است، گفت: همچنین تا کنون حدود ۵۰ فروشگاه مستقل در سایت بازارچه فروش آنلاین آزاد چارسوق ایجاد شده است. با توجه به جلسه شورای فرهنگی و تاکید ریاست دانشگاه و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، سایت ازاد چهارسوق با قوت و قدرت بیس از گذشته به فعالیت خواهد می پرداخت.

مهدیون خاطرنشان کرد: اگرچه متولی برپایی بازارچه صنایع خلاق، معاونت فرهنگی دانشجویی است؛ اما بار اصلی بر دوش دانشجویان خواهد بود. البته آنان در این خصوص همکاری کاملی را داشته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =