اتفاق عجیب و غریب در بازی سایپا – استقلال

داور بازی سایپا و استقلال قضاوت قابل بحثی در نیمه اول این بازی از خود به جا گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، هادی شاه‌مرادی؛ نیمه نخست دیدار سایپا و استقلال در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که سه صحنه مشکوک به پنالتی داشت.

اولین اتفاق در دقیقه ۷ بازی رقم خورد. بازیکن تیم سایپا در محوطه جریمه با سبحان خاقانی برخورد کرد و این بازیکن جوان استقلال سرنگون شد اما داور دستور به ادامه بازی داد چرا که اعتقاد داشت پای خاقانی به چمن گیر کرده است.

جدی ترین صحنه ۴ دقیقه بعد اتفاق افتاد. جایی که مهدی قایدی با دریافت توپ پشت محوطه جریمه ، در موقعیت مناسبی قرار گرفت. او روی حرکات تکنیکی که شگردش هم هست وارد محوطه جریمه شد و ناگهان روی زمین افتاد. استقلالی‌های معترض می‌گفتند صادق بارانی باعث سرنگونی قایدی شده اما مرتضی منصوریان نظر دیگری داشت.

سومین صحنه مشکوک هم در دقیقه ۲۶ رقم خورد. وقتی آرش رضاوند از جناح راست قصد داشت توپ را روی دروازه ارسال کند که توپ به بدن بازیکن سایپا برخورد کرد و باور نیمه آبی زمین بر این بود که توپ درون محوطه جریمه به دست مدافع سایپا اصابت کرده که مانند دو صحنه قبلی منصوریان داور بازی با آنها هم نظر نبود!

به اذعان کارشناسان داوری در چند هفته اخیر چند صحنه پنالتی روی بازیکنان استقلال گرفته نشده که موجب اعتراض کادر فنی و هواداران این تیم شده بود و حالا به نظر می‌رسد این روند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1102540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =