آیت‌الله علوی‌گرگانی: مسئولان به دادِ خوزستان برسند

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مسئولان هرچه سریعتر به داد مردم استان خوزستان برسند و آن‌ها را تنها نگذارند، گفت: مردم خوزستان به بهانه وجود مشکلات به برخی افراد و گروه‌های فرصت‌طلب اجازه ندهند از این وضعیت موجود سوء‌استفاده کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، متن پیام آیت‌الله علوی گرگانی در مورد مشکلات استان خوزستان و برخی استان‌های جنوبی و ضرورت حل سریع مشکلات به این شرح است:

باسمه تعالی

مردم شریف استان خوزستان و برخی استان‌های جنوبی کشور این روزها ایام سختی را سپری می‌کنند. مشکلات کم‌آبی و ریزگردها و برخی مشکلات دیگر همگی دست به دست هم داده است تا این عزیزان در گرفتاری شدید دست و پنجه نرم کنند. اینجانب لازم می‌دانم به تمام مسئولان توصیه کنم هرچه سریعتر به داد مردم استان خوزستان برسند و آن‌ها را تنها نگذارند و با مدیریت و کار جهادی و همه‌جانبه آلام آن عزیزان را تسکین دهند.

همچنین از دولت آینده انتظار دارم به محض شروع به‌کار برای حل مشکلات کم‌آبی و ریزگردها و سایر مشکلات این استان و دیگر استان‌ها اقدام عاجل به‌عمل آورند و با مدیریت جهادی و کارشناسی دقیق به‌حل مشکلات و رفع برخی کاستی‌ها و سهل‌انگاری‌ها اقدام کنند. ضمناً از مدیران و برخی گروه‌های جهادی که مخلصانه و دلسوزانه تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند، تشکر می‌کنم.

همچنین از مردم شریف استان خوزستان می‌خواهم صبر را پیشه خود قرار داده، به بهانه وجود مشکلات به برخی افراد و گروه‌های فرصت‌طلب اجازه ندهند از این وضعیت موجود سوء‌استفاده کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1103850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =