پرسپولیس نه حرف دارد نه حریف

پرسپولیس با شکست تراکتور به یک قدمی رکوردی ماندگار و گلات قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ اوایل فصل علیرضا مرزبان مربی سپاهان، در مصاحبه ای مدعی شد که امسال سپاهان و رفقا به پرسپولیس اجازه قهرمانی را نخواهند داد. در پایان شهراورد دور رفت، محمود فکری سرمربی وقت استقلال که با خوش شانسی از شکستی سنگین گریخته بود، با طعنه صدرنشینی موقت استقلال را به رخ سرخ ها کشید. برای پرسپولیس اما تمام این حرف‌ها و مصاحبه‌ها باد هوا بود و رویای گلات هدف اول و آخر. پرسپولیس آنقدر برد و برد که به صدر رسید و انقدر صدر ماند که صدر جدول سرخ شد. اکنون در فاصله یک هفته مانده به پایان، باز هم حرف اول و آخر لیگ را سرخ ها میزنند.

پرسپولیس در شرایطی آماده قهرمانی پنج باره در فوتبال ایران است که ریز و درشت لیگ را در زمین مسابقه شکست داد و تمام تهمت‌ها را بی ارزش کرد. استقلال را یک بار، ژنرال را دو بار و تراکتور را سه بار در این فصل شکست داد تا دهان دشمنانش را ببندد و صحبت از چیزی جز قدرت پرسپولیس، مهمل و بی ارزش تلقی شود. چه بخواهیم چه نخواهیم، این فصل نیز به مانند چهار سال گذشته، پرسپولیس شایسته ترین و قدرتمندترین تیم فوتبال ایران بود. جشن و شادی پایان ناپذیر هواداران رقیب دیرینه به دلیل شکست پرسپولیس در ضربات پنالتی، گواه این امر است.

بازیکنان و سرمربی پرسپولیس را بارها محروم کردند، در مسیر اتوبوس تیم ترافیک ساختگی ایجاد کردند، شبانه مقابل هتل تیم سر و صدا به راه انداختند، به اتوبوس حامل اعضای تیم با نارنجک حمله کردند... و خلاصه هر چه که از دستشان آمد و نیامد کردند که صحبت های ابتدای فصل علیرضا مرزبان زمین نماند. اما نشد که نشد، شاهرودی درست میگفت که جام را آخر فصل میدهند. پرسپولیس پشت سر هم، رقیبان را در زمین سلاخی کرد. نفسشان را برید و جایی برای حرف و حدیث باقی نگذاشت. به احترام سرخ‌ها باید کلاه از سر برداریم، حقیقتا این پرسپولیس نه حرف داشت نه حریف...

انتهای پیام/

گزارش از محمد معین ملکی

کد خبر: 1104411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =