فعال شدن ۲ سامانه برای ثبت‌نام واکسیناسیون در دانشگاه آزاد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت ۲ سامانه برای ثبت‌نام واکسیناسیون دانشجویان و استادن دانشگاه آزاد خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمد مهدی طهرانچی امروز پنجشنبه در حاشیه مراسم آغاز واکسیناسیون دانشگاهیان کشور در جمع خبرنگاران در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد گفت: در راستای رسالت اجتماعی دانشگاه و  توان زیر ساخت های این دانشگاه در ۱۰۰ نقطه کشور رشته پرستاری  و در مجموع در ۱۵۰ نقطه کشوررشته های پزشکی دانشگاه آزاد فعال هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۲ سامانه برای واکسیناسیون فعال است که یکی سامانه وزارت بهداشت و دیگری سامانه های دانشجویان و استادن دانشگاه آزاد (ساجد) است تا مخاطبان برای انجام واکسیناسیون بتوانند در نزدیکی محل زندگی خود، وقت گیرند.

وی ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته در هر استان مقرر شده بین ۵ تا ۱۵ ایستگاه واکسیناسیون با اولویت استادان، ‌کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد دایر شود و خدمات ارائه دهد چرا افزایش سرعت واکسیناسیون برای کشور مسئله ای بسیار مهم است.

رییس دانشگاه آزاد یاد آور شد: مقرر شده تا ۱۵ آبان  واکسیناسیون کل مجموعه یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفری دانشگاه آزاد تمام شود، این بنای اولیه است اما اگر در بحث تهیه واکسن کمک شود، ما هم سرعت کار را افزایش می دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1104843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =