واکسیناسیون در دانشگاه صنعتی امیرکبیر ادامه دارد

پیرو ادامه اجرای طرح واکسیناسیون در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این دانشگاه در اطلاعیه ای به دانشجویان خود اعلام کرد که در روزهای ۱۱ و ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰  واکسیناسیون ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دانشگاه صنعتی امیرکبیر با صدور اطلاعیه ای به دانشجویان خود اعلام کرد که در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده مورخ ۱۱ و ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰  واکسیناسیون ادامه دارد. محل واکسیناسیون، پارکینگ گنبد سبز دانشگاه بوده و واکسن‌های موجود در این دو روز سینوفارم و برکت هستند.

این دانشگاه با تاکید بر اینکه پذیرش صرفاً با اخذ نوبت از طریق سامانه جامع واکسیناسیون دانشگاه به آدرس اینترنتی vaccine.aut.ac.ir (از ساعت ۸ صبح روز شنبه مورخ ۱۰ مهرماه) امکان‌پذیر خواهد بود از دانشجویان خواست بدون اخذ نوبت از سامانه مذکور، به مرکز مراجعه نکنند.
 
همچنین در متن این اطلاعیه آماده است که گروه مشمولین برای هفته جاری شامل اساتید، کارمندان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و سایر افرادی که دوز اول را در دانشگاه تزریق کرده‌اند، است و همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر در روز واکسیناسیون الزامی است. افرادی که دوز اول را در دانشگاه امیرکبیر تزریق کرده‌اند، حتماً بایستی کارت واکسیناسیون مربوطه را همراه داشته باشند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر از دانشجویان خواست چون سامانه طراحی‌شده اجازه ثبت واکسیناسیون خارج از ساعت مقرر نوبت‌دهی را نمی‌دهد، رأس ساعت مربوط به ‌نوبت خود در محل واکسیناسیون حاضر باشند. در صورت داشتن هرگونه علایم مشکوک به کرونا از مراجعه جهت واکسیناسیون خودداری کرده و حداقل ۶ هفته پس از بهبودی کامل، برای واکسیناسیون اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1113218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =