پرسپولیس با همدلی قهرمان لیگ برتر شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پنجمین  قهرمانی متوالی سرخپوشان در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: یحیی گل محمدی با جذب بازیکنان زیاد مشکل کمبود نفرات تیم را در طول فصل جبران کرد. سرخپوشان در داخل و بیرون از زمین مسابقه خوب بودند و نیمکت قدرتمندی در اختیار داشتند. بهترین نفرات از اول فصل با نظر گل محمدی به تیم پرسپولیس اضافه شدند.

او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس با قدرت توانستند امسال هم قهرمان لیگ برتر فوتبال شوند. پرسپولیس فراز و نشیب‌های زیادی داشت. گرفتاری‌های مالی زیادی گریبانگیر سرخپوشان شده بود، اما سمیعی شرایط را برای قهرمانی تیمش فراهم کرد.

عربشاهی بیان کرد: سرخپوشان بعد از قهرمانی لیگ بیستم فوتبال باید آماده بازی با تیم استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا شوند. پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی در آسیا برنامه دارند.  
مدیران باشگاه پرسپولیس جلوی ناآرامی‌ها را گرفتند

پیشکسوت پرسپولیس درباره نقش مدیریت در قهرمانی پرسپولیس گفت: مدیریت باشگاه پرسپولیس هماهنگی‌های لازم را  انجام داد تا جلوی ناآرامی‌ها و فشارهای  بیرون از باشگاه را بگیرد. مدیران باشگاه پرسپولیس خیلی کمک کردند تا تیم قهرمان شد.  
حیف شد که سایپا به لیگ دسته یک سقوط کرد

او درباره سقوط تیم سایپا به لیگ دسته یک اظهار کرد: سایپا یکی از تیم‌های سازنده اس. این تیم با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه شد. واقعا حیف است که سایپا به لیگ دسته یک سقوط کرد. ابراهیم صادقی برای سایپا خیلی زحمت کشید و درست نبود مورد بی مهری قرار بگیرد.

عربشاهی درباره  نایب قهرمانی سپاهان  در لیگ برتر فوتبال گفت: سطح لیگ خوب بود. جا دارد به مدیریت باشگاه سپاهان تبریک بگویم. باشگاه سپاهان حرفه‌ای است و ساکت برای این تیم زحمات زیادی کشیده است. سپاهانی‌ها از لحاظ مدیریت، کادر فنی و زیرساخت‌ها حرف اول را می‌زنند.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار کرد: از زمانی که گل محمدی هدایت سرخپوشان را برعهده گرفته، سعی کرده از تیم‌های مختلف از جمله پدیده و ذوب آهن بازیکن بگیرد ، چون شناخت کافی از این بازیکنان دارد. بازیکنی از تیم‌های پایه پرسپولیس در ترکیب تیم بزرگسالان حضور نداشت و بازیکنانی همانند علی خدایی، خارکش و  زنجانی فقط در تمرینات پرسپولیس حضور داشتند. امیدوارم کادر فنی پرسپولیس در آینده از بازیکنان تیم‌های پایه استفاده کند و این طور نباشد که برخی‌ها با لابی و تماس نمایندگان شهر خود در مجلس شورای اسلامی با مدیریت باشگاه پرسپولیس در این تیم حضور پیدا کنند.  

او در پایان گفت: من از  هواداران ۴۵ میلیونی تیم پرسپولیس که انرژی خودشان را به بازیکنان تزریق می کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1105008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =