روز دوازدهم المپیک| گرایی فینالیست شد، ساروی برنزی!

کاروان ایران در دوازدهمین روز المپیک از بامداد امروز (سه‌شنبه) پا به عرصه رقابت گذاشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مسابقات المپیک ۲۰۲۰ پس از یک سال تعویق در شهر توکیو رسما آغاز شد. تا پایان رقابت‌های المپیک با آخرین اخبار و حواشی جذاب این تورنمنت بزرگ جهان ورزش با شما همراه خواهیم بود.

این شما و این مهمترین اخبار روز دوازدهم المپیک ۲۰۲۰؛

علی هاشمی اوت شد

علی هاشمی، اولین وزنه بردار ایرانی در دسته 109 کیلوگرم روی تخته رفت، اما به خاطر اوت کردن در حرکت دوضرب نتوانست به مدال دست پیدا کند.

مدال برنز بر گردن ساروی

در دیدار رده بندی وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی محمدهادی ساروی برای کسب مدال برنز به مصاف حریف فنلاندی رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۹ بر ۲ به برتری دست یافت دومین مدال کاروان ایران و اولین مدال کشتی فرنگی را بر گردن آویخت.

سنجاب پرنده نافرجام!

صعود دشوار برزیل به فینال

تیم فوتبال برزیل موفق شد با پیروزی 4-1 بر مکزیک در ضیافت پنالتی ها راهی فینال المپیک توکیو شود.

محمدعلی گرایی از کسب مدال برنز ناکام ماند

در دیدار رده بندی وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی نماینده کشورمان به مصاف حریف ژاپنی رفت که با نتیجه ۱۳ بر ۳ در مقابل حریف خود شکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند.

بازگشت بایلز با مدال برنز

سیمون بایلز، ژیمناست قهرمان جهان آمریکایی، پس از کناره‌گیری از چندین فینال المپیک به دلیل مشکلات سلامت روان، در فینال چوب موازنه مدال برنز را برد.

محمدرضا گرایی فینالیست شد

کشتی گیر وزن ۶۷ کیلوگرم کشورمان برای رسیدن به دیدار نهایی به مصاف راماز زوئیدزه از گرجستان رفت و در پایان با نتیجه ۶ بر ۱ به برتری رسید و به فینال المپیک راه یافت.

یزدانی-تیلور؛ احتمالا فینال

با انجام قرعه کشی وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد مشخص شد که حسن یزدانی و تیلور آمریکایی تا فینال به هم برخورد نخواهند کرد و در صورت رسیدن به فینال در برابر هم قرار می گیرند.

صعود اسلوونی به نیمه نهایی

اولین دیدار از مرحله یک‌چهارم نهایی بسکتبال المپیک توکیو، صبح امروز (سه‌شنبه 12 مرداد) در استادیوم سوپر "آرنا سایتاما" توکیو، بین تیم‌های آلمان و اسلوونی برگزار شد که در این دیدار، شاگردان "سیکولیکا" موفق شدند با حساب 94 بر 70 آلمان‌ها را شکست دهند تا به جمع 4 تیم نهایی رشته بسکتبال صعود کنند.

استرس محمدعلی در زمان کشتی برادر

جدول پر مدال ترین ورزشکاران المپیک

برنامه مسابقات تیم ملی کاراته ایران 

رکورد استثنایی چین در وزنه برداری

تیم ملی وزنه‌برداری چین روز گذشته (دوشنبه) موفق شد دو مدال طلا دیگر به جمع مدال‌های طلای خود اضافه کند تا با احتساب 7 مدال طلا، با رکورد تاریخی وزنه‌برداری شوروی سابق در بازی‌های المپیک 1976 مونترال برابری کند.

صعود میلی متری هندبال اسپانیا به نیمه نهایی

اسپانیا با پیروزی نفسگیر مقابل سوئد به مرحله نیمه نهایی هندبال المپیک صعود کرد. تیم ملی سوئد در نیمه اول با اختلاف دو امتیاز از اسپانیا پیش افتاد اما موفق به حفظ این برتری نشد و در نهایت با وجود تلاش بسیار و در شرایطی که یک پنالتی حساس را از دست داد 34 بر 33 مغلوب اسپانیا شد.

حذف تیم ملی والیبال ژاپن با شکست برابر برزیل

امروز از ساعت ۸:۳۰ به وقت ایران دو تیم برزیل و ژاپن به مصاف هم رفتند که مطابق آن چه پیشبینی می‌شد برزیل موفق شد در سه ست متوالی ژاپن میزبان را که با شکست دادن ایران به دور یک چهارم رسیده بود حذف کند و به مرحله بعد صعود کند.

نخستین مدال طلای تاریخ بوکس بانوان ژاپن

دیدار فینال رقابت های بوکس بانوان در حاشیه یازدهمین روز از برگزاری المپیک 2020 توکیو برگزار شد و مدال طلای سبک وزن به بوکسور ژاپنی رسید تا او با ثبت نام خود به عنوان نخستین برنده طلای بوکس بانوان ژاپن، تاریخساز شود.

گنج زاده تنها نماینده مرد کاراته ایران

در بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰، سجاد گنج‌زاده نماینده کاراته کشورمان در وزن ۷۵+ کیلوگرم است که با همراهی شهرام هروی (مربی)، تیم مردان ایران را در توکیو تشکیل می‌دهند.

در این رشته بهمن عسگری نیز کسب سهمیه کرد که موفق به حضور در توکیو و رقابت در این میدان نشد.

سجاد گنج‌زاده ۱۶ مرداد از ساعت ۱۲:۲۰ به رقابت با حریفانشان می‌پردازند.

قرعه کشی اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد انجام شد

در وزن ۵۷ کیلوگرم سلیمان آتلی از ترکیه در دور نخست با رضا اطری سرشاخ می‌شود و اطری در صورت پیروزی با برنده دیدار آرتن هاروتیونیان از ارمنستان و بخبایار از مغولستان رقابت خواهد کرد.

حسن یزدانی نیز در وزن ۸۶ کیلوگرم ابتدا با جبرئیل شاپیف از ازبکستان رقابت خواهد کرد و در صورت پیروزی با برنده دیدار بین استفان ریچمود از سوئیس و فاتح بنفردجلا از الجزایر جدال می‌کند.

گرایی: قول می دهم تمام توانم را به کار بگیرم

محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان پس از راهیابی به مرحله نیمه نهایی گفت:حریف آلمانی من عنوان دار جهان بود و می‌دانستم کار سختی مقابل او دارم اما توانستم شکست‌اش بدهم.صبح با کشتی گیر کلمبیا مسابقه داشتم که خیلی بدبدن بود که از پس او برآمدم.

انشالله بعد از ظهر حریفم را شکست می‌دهم و به فینال راه پیدا کنم. قول می‌دهم که تمام توانم را به کار بگیرم و چیزی کم نگذارم.

گرایی به نیمه نهایی رسید

در وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی محمد رضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف هورتا از کلمبیا رفت و در نهایت با نتیجه ۸ بر صفر حریف خود را شکست داد. گرایی در دور سوم با فرانک استابلر آلمانی دارنده مدال طلا جهان سرشاخ شد و در نهایت با نتیجه ۵ بر ۵ به برتری رسید. 

گرایی در نیمه نهایی از ساعت ۱۳:۴۵ با راماز زوئیدزه از گرجستان سرشاخ می‌شود.

برتری محمدرضا گرایی در گام نخست

در وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی، محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف هورتا از کلمبیا رفت و در نهایت با نتیجه ۸ بر صفر حریف خود را شکست داد. گرایی در دور سوم با استابلر قهرمان جهان از آلمان کشتی می‌گیرد. 

در این وزن ۱۷ نفر حضور دارند. در گروه گرایی اسماعیل بوررو قهرمان جهان و المپیک از کوبا نیز حضور داشت که مقابل کشتی گیر گرجستانی شکست خورد.

گزارش زنده المپیک| گرایی با شکست قهرمان جهان به نیمه نهایی رسید

کد خبر: 1105471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =