پیروزی پر گل بارسلونا در نخستین دیدار فصل

بارسلونا در هفته اول رقابت های لالیگا موفق شد با نتیجه 4 بر 2 رئال سوسیه داد را در ورزشگاه نیوکمپ شکست دهد تا در اولین بازی پس از جدایی لیونل مسی، یک پیروزی شیرین را به دست آورده باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ در حالی که کمتر کسی انتظارش را داشت، مارتین بریتویت تبدیل به ستاره این دیدار شد و در سه گل از 4 گل بارسلونا در این بازی تاثیر مستقیم داشت. بریتویت در این بازی گل های دوم و سوم بارسا را به ثمر رساند و پاس گل چهارم آبی و اناری پوشان را به سرجی روبرتو داد. گل اول بارسلونا هم توسط جرارد پیکه به ثمر رسید که پاس این گل را ممفیس دپای داد تا اون هم شروع خوبی در بارسلونا داشته باشد.

رونالد کومان با مثلث هجومی گریزمن، بریتویت، دیپای پا این مسابقه گذاشته بود و این مثلث هجومی در این بازی عملکرد خوبی داشت و بریتویت دو گل و یک پاس گل ثبت کرد و دیپای هم یک پاس گل داد. گریزمن هم عملکرد قابل قبولی از خود ارائه داد.

باید دید که تیم رونالد کومان در ادامه رقابت ها بدون مسی به چه شکل عمل خواهد کرد. آن ها گام اول را نسبتا مطمئن برداشتند هر چند که وقتی که با سه گل پیش افتاده بودند، قدری بازی را آسان گرفتند و دو گل دریافت کردند اما دوباره توانستند نبض بازی را در دست گرفته و گل چهارم را هم بزنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1107036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =