تساوی بانوی پیر در شب اشتباهات شزنی

در نخستین هفته از مسابقات فوتبال لیگ ایتالیا، گورخرهای تورینی حتی با حضور کریستیانو رونالدو هم نتوانستند از پس اودینزه بر بیایند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛فصل جدید مسابقات فوتبال سری‌آ ایتالیا برای تورینی‌ها چندان امیدوارکننده شروع نشد. تیم فوتبال یوونتوس که بار دیگر آلگری را روی نیمکت خود می‌دید در نخستین دیدار در خانه حریف به مصاف اودینزه رفت. این بازی تحت تاثیر نیمکت‌نشینی کریس رونالدو قرار گرفته بود و حتی برخی از رسانه‌ها پیش از شروع این مسابقه در اخباری گزارش داده بودند رونالدو درخواست خروج از این تیم داده و دلیل نیمکت‌نشینی او هم همین مسئله بوده است.

شاگردان آلگری شروع طوفانی داشتند و در همان دقیقه ۳ توسط پائولو دیبالا به گل نخست رسید. کوآدرادو در دقیقه ۲۳ گل دوم را هم برای یوونتوسی‌ها به ثمر رساند تا نتیجه ۲-۰ شود. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید اما نیمه دوم، حکایت متفاوتی داشت.

سفید و مشکی پوشان اودینزه ابتدا در دقیقه ۵۱ به گل نخست خود رسیدند و با ادامه حملات این تیم، آلگری تصمیم گرفت کریس رونالدو را از روی نیمکت به درون زمین بفرستد. اما حتی حضور بازیکن پرتغالی هم نتوانست در روند بازی منظم و هجومی اودنیزه تغییری ایجاد کند و در نهایت در دقیقه ۸۳ دلوفئو، بازی را ۲-۲ مساوی کرد.

اما دیگر اتفاق مهم زمین در دقیقه ۹۵ رقم خورد جایی که کریس رونالدو بعد از به ثمر رساندن گل، از خوشحالی پیراهن خود را درآورد و یک کارت زن به جان خرید، اما لحظاتی بعد مشخص شد این گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده و گل مردود اعلام شد. در نتیجه نخستین مسابقه فصل برای بانوی پیر تنها ۱ امتیاز و برای کریس رونالدو یک کارت زرد به ارمغان آورد.

کد خبر: 1107926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =