یوونتوس با بازیکن متخلفش تمدید می‌کند!

بانوی پیر نه تنها از مجازات بازیکن محرومش خودداری کرد، بلکه حالا قصد تمدید قرارداد او را دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شد که باشگاه یوونتوس با هافبک ایتالیایی‌اش نیکولو فاجولی برای تمدید قرارداد این بازیکن ۲۲ ساله به توافق دست پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید:

النصر دنبال جذب ستاره منچسترسیتی

فاجولی به تازگی به دلیل فاش شدن فعالیت‌های غیرقانونی‌اش در سایت‌های شرط بندی برای ۷ ماه از حضور در میادین رسمی محروم شده است؛ با این حال باشگاه یوونتوس از او حمایت کرده و نه تنها حقوقش را به طور کامل پرداخت، بلکه اجازه داده که به حضورش در تمرینات گروهی ادامه دهد. اکنون اما بانوی پیر می‌خواهد بیش از پیش حمایتش را از فاجولی نشان دهد و به او وعده تمدید قرارداد داده است.

مطابق اعلام اسکای اسپورت، بیانکونری و هافبک جوان این تیم برای عقد قراردادی جدید توافق کرده‌اند که به موجب آن پایان حضور بازیکن در یوونتوس از سال ۲۰۲۶ به سال ۲۰۲۸ تغییر خواهد کرد. به موجب قرارداد فعلی، بازیکن ایتالیایی سالانه یک میلیون یورو حقوق می‌گیرد و با وجود اینکه هنوز ارقام قرارداد جدید فاش نشده، انتظار می‌رود که حقوق او بیشتر شود.

فاجولی محصول آکادمی باشگاه یوونتوس است و اولین بازی خود در تیم اصلی باشگاه را هم در فصل ۲۱-۲۰۲۰ زیر نظر آندره‌آ پیرلو انجام داد. او در ۴۵ بازی‌اش برای یووه ۳ گل زده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =