هواپیما می‌خریم یا می‌سازیم/ همه مسائل را نباید به برجام ربط داد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌توانیم همه مسائل را به برجام ربط دهیم و می‌توانیم اقداماتی انجام دهیم که هواپیما را در داخل تولید کنیم.

عبدالجلال ایری؛ سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل کشور فرسوده است افزود: با توجه به نگرش دولت و مسیر حرکتش در خصوص برجام و اینکه آیا می‌توانیم ناوگان حمل و نقل به ویژه در حوزه هوایی کشور را نوسازی کنیم؟ باید عرض کنم که ما می‌توانیم. یا هواپیما می‌خریم یا می‌سازیم.

وی افزود: ما نمی توانیم همه مسائل را به برجام ربط دهیم و می‌توانیم اقداماتی انجام دهیم که هواپیما را درداخل تولید کنیم.

ایری عنوان کرد: با توجه به برنامه‌های خوبی که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در حوزه نوسازی و تجهیز ناوگان زمینی و هوایی ارائه دادند میتوان امیدوار بود که شرایط این حوزه در این دولت بهبود خواهد یافت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: توسعه هوانوردی عمومی و فعال‌سازی فرودگاه‌های غیرفعال و کم تردد، بهره‌گیری از دیپلماسی حمل‌ونقل با تأکید بر ایجاد ائتلاف‌های دو و چندجانبه ترانزیتی با کشورهای منطقه، بهبود فرآیندها و اصلاح مقررات جهت افزایش پروازهای عبوری بین‌المللی از آسمان ایران جزو برنامه هایی است که می‌توان امیدوار بود در دوره تصدی ایشان ناوگان حمل و نقلی کشور نوسازی و وضعیت خوبی پیدا کند.

پایان پیام/

کد خبر: 1108089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =