یوونتوس جای خالی رونالدو را با چه کسی پر می‌کند؟

با قطعی شدن جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس این باشگاه گزینه‌هایی را برای پر کردن جای خالی او مدنظر گرفته است.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری ایسکانیوز، شایعه جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس پس از سه فصل حضور در این تیم در آستانه تحقق است و بانوی پیر می‌خواهد تا دیر نشده جانشین او را پیدا کند.

گفته می‌شود رفتن رونالدو از تورین قطعی است؛ چرا که او کمد خود در رختکن یوونتوس را هم خالی کرده است. مقصد بعدی او نیز منچسترسیتی خواهد بود.

یوونتوس اما فرصت زیادی برای جذب یک جانشین برای رونالدو ندارد. محتمل‌ترین گزینه این باشگاه بازیکن سابق خودش مویزه کین است که در حال حاضر برای تیم اورتون انگلیس بازی می‌کند. مدیر برنامه‌های این مهاجم ایتالیایی مینو رایولاست که روز گذشته (پنجشنبه) در زمین تمرینی کنتیناسای تورین دیده شد و گویا در تمام مدتی که آنجا حضور داشت درباره برگرداندن کین به یووه در حال مذاکره با مسئولان این تیم بوده است.

کین نسبت به سایر گزینه‌هایی که نام‌شان برای جانشینی رونالدو برده شده یک امتیاز بزرگ دارد و آن اعتقاد ویژه ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم به اوست. کین سال 2019 یوونتوس را ترک کرد اما نتوانست در انگلیس آنطور که باید و شاید خودش را نشان دهد و فصل گذشته هم در پاری‌سن‌ژرمن به صورت قرضی بازی کرد.

گفته می‌شود که اورتون به انتقال قرضی مویزه کین به یوونتوس چراغ سبز نشان داده است و طرفین در حال رایزنی در مورد شروط انتقال و بند خرید قطعی بازیکن با رقمی در حدود 25 میلیون یورو هستند. گزینه‌های یووه اما تنها به کین محدود نیست چرا که طبق ادعای جانلوکا دی‌مارتزیو، کارشناس نقل وانتقالات شبکه اسکای اسپورت یتالیا، مهاجمان زیادی به بانوی پیر پیشنهاد شده‌اند. گزینه اول خود باشگاه گابریل ژسوس مهاجم برزیلی منچسترسیتی است که باشگاه انگلیسی حاضر به فروشش نیست.

پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابنی آرسنال و هم‌تیمی فرانسوی‌اش الکساندر لاکازات دو بازیکنی هستند که ظاهراً به یووه پیشنهاد داده شده‌اند. یووه اما مهاجمی جوانتر را ترجیح می‌دهد و به همین دلیل ممکن است به سراغ جانلوکا اسکاماکا از تیم ساسولو برود.

اسکای اسپورت از مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن هم به عنوان گزینه یوونتوس یاد کرده اما او می‌خواهد در این تیم بماند به خصوص الان که جدایی کیلیان امباپه از PSG قطعی شده است و به این ترتیب ایکاردی شانس بیشتری برای بازی در پارک دو پرنس دارد.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

کد خبر: 1108457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =