دیدار روسای واحدها و هیئت رئیسه استان یزد با سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی یزد

روسای واحدهای استان یزد و هیئت رئیسه استان با سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی یزد با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، روسای واحدهای استان یزد و اعضای هیئت رئیسه واحد یزد با حضور معصومه طباطبایی رئیس جدید مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی (رئیس سابق استان یزد) و سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد صبح امروز با یکدیگر دیدار کردند. 

 در این دیدار محمدرضا دهقانی اشکذری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی یزد با تشکر از حضور و زحمات چند ساله معصومه طباطبائی در دوران مسئولیت استان و واحد یزد گفت: من از نزدیک شاهد تلاشهای طباطبایی در شرایط سخت بودم. وی واقعا در وقت گذاری و پیگیری و سعه صدر بی‌نظیر بود.

سرپرست جدید دانشگاه آزاداسلامی استان و واحد یزد در ادامه خواستار تعامل و همکاری همچون گذشته اعضای این شورا شد و گفت: این تعامل باید با همدلی و همفکری روسای واحدهای دانشگاهی استان در رسانیدن این دانشگاه پیشرو استان به جایگاه حقیقی و واقعی خود باشد.

وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به‌ دلیل برخورداری از پشتوانه های فراوان در عرصه های علمی، فرهنگی و پژوهشی قوی، دارای ظرفیت‌های ارزشمند انسانی است و می‌تواند پایلوت توسعه استان یزد در علم و صنعت کشور قلمداد شود.

حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: شاخصه‌های کمّی و کیفی در کشور اسلامی ما در پرتو منویات مقام معظم رهبری مزیّن به دین و قرآن و کلام گوهربار اهل بیت علیهم‌السلام است، این شاخصه‌ها را باید از مدیران شایسته دریافت کرد، اما در حوزه مدیریت، کلمات گهربار امیر مومنان علی علیه‌السلام کم‌نظیر است.

وی مطرح کرد: مدیریت در نظام فکری امام علی علیه‌السلام شاخصه‌هایی همچون داشتن سعه صدر، قاطع بودن در عمل و گفتار، تخصص، دانش، نظم، داشتن قدرت تجزیه و تحلیل و ... وجود دارد که در نامه 27 نهج‌البلاغه به آن اشاره شده دارد.

معصومه طباطبایی رئیس جدید مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار صمیمانه با الگو گرفتن از اخلاق منشی و سعه صدر و تلاش شبانه روزی علی سلطانی بنیانگذار و موسس واحد یزد، ضمن ابراز رضایت و خورسندی از این انتصاب و انتخاب شایسته دهقانی اشکذری خاطرنشان کرد: خوشحالیم که فردی مؤمن، متدین دارای سوابق ارزنده جهادی در بخشهای مدریتی دانشگاه آزاد اسلامی استان و همچنین در بسیج اساتید دانشگاه های استان در این جایگاه قرار گرفته است.

وی در ادامه خواستار همکاری و تعامل سازنده روسای واحدهای استان و هیئت رئیسه واحد با وی شد و گفت: با حضور دهقانی اشکذری، انشاءالله شاهد موفقیت‌های بیشتری در مجموعه واحدهای دانشگاهی استان باشیم.

طباطبایی در ادامه به بیان سخنانی درباره‌ به‌ عهده گرفتن مسئولیت جدید و مسائل مرتبط با آن پرداخت و از دانشجویان خواست تمامی تلاش و همکاری خود را در این زمینه به‌کار گیرند.

وی با تشریح طرح پویش خواستار ترغیب دانشجویان به مهارت آموزی و ایجاد کسب کار مناسب با نیاز بازار در کنار تحصیلشان در این دانشگاه شد.

طباطبایی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد نیازمند توسعه جذب دانشجو است و این امر باید در مسیر مطالعات و آمایش منطقه‌ای و نیازسنجی درباره رشته‌های جدید علمی ناحیه‌ای مورد توجه قرار بگیرد.

گفتنی است در این نشست صمیمانه و چهره به چهره، روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی یزد ضمن تشکر از زحمات معصومه طباطبایی، مراتب ابراز خرسندی خود را از انتصابات شایسته انجام شده ابراز داشته و همکاری و همدلی خود را اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1109359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =