اعضای مجمع تخصصی کانون‌های مذهبی وزارت بهداشت انتخاب شدند

رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری انتخابات کشوری، مجمع تخصصی کانون‌های مذهبی وزارت بهداشت به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مسعود وادی‌پور از برگزاری انتخابات کشوری «مجمع تخصصی کانون‌های مذهبی وزارت بهداشت» به صورت مجازی خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و درگیری کشور با این بیماری و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی در فضای مجازی، انتخابات کشوری «مجمع تخصصی کانون‌های مذهبی وزارت بهداشت» با مشارکت ۸۱ دبیر کانون‌های مذهبی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغ و ترویج مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، با تقدیر از دانشجویانی که در این انتخابات مشارکت داشتند، افزود : مرکز قرآن و عترت در 2 مرحله مکاتبه با دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، به شناسایی نامزدهای شایسته اقدام و پس از انجام بررسی‌های لازم انتخابات را در تاریخ ۱۵ تا ۱۷ شهریور ماه سال ۱۴۰۰ برگزار کرد.

وی افزود: بر این اساس ۸۱ دبیر کانون‌های مذهبی دانشگاه‌های علوم پزشکی، می‌توانستند از طریق لینک اعلامی از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در این انتخابات شرکت و هفت عضو اصلی و 2 عضو علی البدل این مجمع را انتخاب کنند.

وادی‌پور با اشاره به مشارکت ۶۳ درصدی در این انتخابات، از زحمات ارزشمند دبیر و اعضای مجمع تخصصی کانون‌های مذهبی کشور دوره قبل تشکر کرد و گفت: امیدواریم تلاش‌های بیش از پیش اعضای جدید مجمع ضمن فائق شدن بر مشکلات، کمیت و کیفیت فعالیت‌های کانون‌های مذهبی را ارتقاء بخشد.

این مقام مسئول با تقدیر از زحمات دست اندرکاران برگزاری این انتخابات اظهار کرد: تمهیدات لازم در صورت دو مرحله‌ای شدن انتخابات نیز دیده شده بود که البته نتایج به گونه‌ای رقم خورد که در همان مرحله اول ۷ عضو این مجمع مشخص و معرفی شوند.

زهرا سرایلی از دانشگاه علوم پزشکی ایران، زهرا عبداللهی از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، کوثر درخشانی از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، محمد پاک سرشت از دانشگاه علوم پزشکی کاشان، امیرطاها شاطری از دانشگاه علوم پزشکی ایران، سیده زهرا عسکری از دانشگاه علوم پزشکی جهرم، نرگس عسکری فر از دانشگاه علوم پزشکی اسفراین، اسماعیل فتح اللهی از دانشگاه علوم پزشکی سبزوار (علی البدل) و امیرحسین صالحی از دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان (علی البدل) به عنوان اعضای مجمع تخصصی کانون‌های مذهبی وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۰ انتخاب شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =