جزئیات ثبت‌نام بیمه تامین اجتماعی دانشجویان دستیاری اعلام شد

جزئیات ثبت‌نام بیمه تامین اجتماعی دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، فرایند ثبت‌نام بیمه تامین اجتماعی برای دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اعلام شد.

بر این اساس دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی باید ابتدا در پرتال صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ثبت‌نام کرده و نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند. پس از ارسال تامین اجتماعی دانشجویان به صندوق رفاه دانشگاه، در صورت کامل بودن مدارک پیامکی به دانشجویان در راستای ثبت‌نام در سایت سازمان تامین اجتماعی ارسال و احراز شرایط دانشجویان در سامانه تامین اجتماعی صورت می‌گیرد. در مرحله آخر سازمان تامین اجتماعی پس از بررسی‌های لازم دانشجویان مجاز و غیر مجاز را برای استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان را مشخص می‌کند.

در صورت تکمیل بودن شرایط دانشجویان مجاز، پوشش حق بیمه توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت آغاز شده و سازمان تامین اجتماعی لیست پرداخت حق بیمه را به صندوق رفاه ارائه می‌کند. سپس  اطلاعات دریافتی از سامانه تامین اجتماعی بارگذاری و لیست ارسالی سازمان تامین اجتماعی به همراه اسناد لازم به اداره تسهیلات صندوق رفاه ارسال می‌شود. در مرحله آخر حق بیمه دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

کد خبر: 1110546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =