بیمارستان ولیعصر (عج) شهریور ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد

مدیر پروژه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک گفت: بیمارستان ولیعصر (عج) شهریور ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد و دانشگاه علوم پزشکی اراک به هیچ وجه پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) را با چیزی معامله نخواهد کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، عبدالصمد صمدی با اشاره به اینکه بیمارستان ولیعصر (عج) شهریور ۱۴۰۰ افتتاح خواهد شد، ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی اراک به هیچ وجه پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) را با چیزی معامله نخواهد کرد و در صورت عدم تحویل پروژه در شهریور ماه سال آتی با پیمانکار برخورد خواهد شد.

وی اشاره کرد: پیمانکار فعلی با رزومه‌ای قوی از ابتدای سال جاری پروژه را تحویل گرفته است؛ اما طبق بررسی های انجام شده طی دو ماه اخیر پروژه با تاخیر مواجه شده که شاید بخشی از این کم‌کاری به علت بیماری کرونا، کمبود سیمان و غیره باشد. پس از اخطار کتبی دانشگاه به پیمانکار شرایط پیشبرد کمی بهتر شده و حداقل ۵۰ درصد به نیروهای مجموعه افزوده شده است.

مدیر پروژه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک ادامه داد: عدم وجود پد هلیکوپتر یکی از مشکلات اساسی این بیمارستان است. دانشگاه علوم پزشکی قصد دارد بعضی از ساختمانهای آموزشی و اداری بیمارستان را به زمین روبرو انتقال دهد و بالای آن ساختمان پد هلیکوپتر ایجاد کند. الزام پد هلیکوپتر یکی از فوریتها و اساسی‌ترین اولویت‌های دانشگاه است؛ چراکه باعث خدمت‌رسانی به بیماران در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌شود. البته یک پد هلیکوپتری هم در بیمارستان امیرالمومنین (ع) وجود دارد اما بیش از ۳۰ دقیقه زمان می برد که بیمار از آنجا به بیمارستان ولیعصر (عج) انتقال یابد که این زمان اصلا منطقی نیست.

صمدی گفت: محور دوم بیمارستان وجود پمپ بنزین  روبروی آن است که بر اساس مطالعات و پژوهش های انجام شده و اصول پدافند غیر عامل، وجود پمپ بنزین به عنوان یکی از مخاطرات و مشکلات اساسی بیمارستان است. ما اعلام می‌کنیم که این پمپ بنزین شرایط خوبی در این محل ندارد و باید جابجا شود.

وی بیان کرد: زمین روبروی بیمارستان متعلق به شرکت نفت است. در این مورد هماهنگی هایی در خصوص تهاتر زمین انجام شده و امیدواریم که با حمایت از این طرح ملی و استانی از سوی استاندار محترم به اهداف نهایی برسیم.

مدیر پروژه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک اظهار کرد: نبود پارکینگ یکی دیگر از چالش‌های اساسی در این بیمارستان است که قرار است با هماهنگی مسئولین شرکت نفت، شهرداری و شورای شهر، این چالش نیز مرتفع شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1110968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =