الگوگیری از ارزش‌های دفاع مقدس می‌تواند پیروزی‌های بعدی را رقم بزند

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: امید است حکمرانان در ایران، با تاسی از ارزش‌های دفاع مقدس، پیروزی‌های بعدی را رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، همایش سازمان بسیج اساتید و مرکز بسیج کارکنان با موضوع «استمرار ارزش‌های حکمرانی مردمی دوران دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی» صبح امروز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه در دانشگاه تهران برگزار شد. 

محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان این که ۳۱ شهریور ماه یادآور هفته دفاع مقدس است، اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال مقاومت، پایمردی و مجاهدت مردان و زنانی است که با پیروی از ولایت فقیه به تمام علایق خود پشت پا زدند تا از کیان ایران دفاع کنند.

رئیس سازمان بسیج اساتید با اشاره به این‌ که هشت سال جنگ تحمیلی تنها جنگ با حزب بعث عراق نبود، بلکه با ۸۰ کشور جهان بود که حامی صدام بودند، افزود: نیروی قدرتمند بسیج در کنار ارتش با حمایت و حضور مردمی، همیشه در صحنه حاضر بود. 

وی تاکید کرد: امروز پس از ۴۱ سال، جنگ هنوز ادامه دارد. جنگ اقتصادی، جنگ نرم و شناختی و تهاجم فرهنگی همچنان ادامه دارد. 

مردانی با تصریح بر این که رزمندگان اسلام جهاد اصغر را با موفقیت گذراندند و امروز در جهاد اکبر و جهاد کبیر مشغول هستند، گفت: به برکت هشت سال دفاع جبهه‌ای در سطح جهان شکل گرفت. مانند یمن و سوریه.

رئیس بسیج اساتید در ادامه خاطرنشان کرد: اگر ۴۱ سال پیش، دانشگاهیان در کنار سایر اقشار مردم در جبهه میجنگیدند، امروز در حالی سالگرد دفاع مقدس را گرامی میداریم که دولتی انقلابی بر سر کار آمده است.

وی افزود: پیام این همایش این است که دانشگاهیان بسیجی برای هشت سال مقاومت به خود افتخار می‌کنند که در کنار رزمندگان محافظ انقلاب بودند. به علاوه در تامین نیازهای علمی و تخصص جبهه‌ها توانستند موفق عمل کردند. دستاوردهای علمی و صنعتی دانشگاهیان بیانگر این موضوع است. 

مردانی یادآور شد: پیام ما این است که همانطور که در جنگ سخت، پیروز شدیم، در جنگ نرم هم پیروز خواهیم شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان این که الگوی ایران مبارزه و شهادت است و این الگو به پیروزی انجامید، گفت: کشورهای تحت ستم و مظلوم تنها با مبارزه می‌توانند به پیروزی برسند. 

وی در پایان با اشاره به این که دولت‌ها باید از تجربه هشت ساله ملت ایران درس بگیرند، اظهار کرد: امید است حکمرانان در ایران، با تاسی از ارزش‌های دفاع مقدس، پیروزی‌های بعدی را رقم بزنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1112089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =