به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، حمیدرضا حاجی بابایی در جمع خبرنگاران گفت: نظام رتبه بندی معلمان موضوع بسیار مهمی است، که معمولا موضوع گفتگو و مصاحبه های مسئولین قرار گرفته است، اما به نظر می رسد، کمتر در این مورد اظهار نظری که نزدیک به واقعیت باشد، صورت گرفته است.
بیشتر بخوانید:
اجرای رتبه بندی معلمان موجب ارتقاء کیفیت آموزشی میشود
شرط ورود رتبه بندی معلمان به برنامه هفتم توسعه کشور چیست؟
وی افزود: متاسفانه اظهار نظر ها، منطبق بر سند تحول بنیادین در آموزش وپرورش بیان نمی شود.
رئیس فراکسیون فرهنگیان تاکید کرد: این موضوع مهم مدتی است، که در مجلس مورد بحث قرار گرفته است و اعداد وارقام متفاوت و نجومی برای اجرایی شدن آن مطرح می گردد، اما تا به امروز ندیدم، که هیچیک از اعتبارات مطرح شده، با کار دقیق کارشناسی، بیان شده باشد.
وی اظهار داشت: غالب موارد براساس حدس وگمان بیان می شود، که متاسفانه همین حدس وگمان ها و عدم انطباق اظهار نظرها با واقعیت رتبه بندی معلمان، باعث ایجاد ابهام و فقدان کارشناسی دقیق، زمینه ساز برداشت های نادرست و غیرقابل قبول شده است.
انتهای پیام/
نظر شما