ظرفیت واحد مشهد برای تامین هزینه‌ها از محل درآمدهای غیر شهریه‌ای

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: واحد مشهد این ظرفیت را دارد که کل هزینه‌های خود را، از محل درآمدهای غیر شهریه‌ای تامین کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محسن مرادی در جلسه هماهنگی با حوزه‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد که در رابطه با کسب درآمدهای غیر شهریه ای در مرکز رفاهی فرهنگی این واحد برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد این ظرفیت را دارد که حتی کل هزینه های خود را از محل درآمدهای غیر شهریه‌ای تامین کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه مدیران ارشد دانشگاه به شدت از فعالیت‌های پژوهشی غیر شهریه‌ای حمایت می کنند، گفت: قوانین و مقررات دانشگاه در این باره نه تنها دست و پا گیر نیست، بلکه مشوق و حمایتی است.

وی با بیان اینکه باید نوع دوستی، احترام، وجدان کاری و فضیلت اجتماعی را سرلوحه کار خود قرار دهیم، تصریح کرد: درآمدهای غیر شهریه‌ای با برنامه، اراده و مدیریت پای کار و قوی محقق می‌شود.

مرادی با تأکید بر اینکه انتظار رشد و پیشرفت از واحد مشهد بسیار زیاد است، گفت: در آینده نزدیک واحدهای دانشگاه براساس عملکرد و فعالیت ها به ویژه رویکرد حل مسئله و رسالت اجتماعی شان ارزیابی می شوند. بنابراین باید دلسوزانه بدنبال ایفای نقش خود در این باره باشیم تا از نقطه فعلی خارج شویم.

گفتنی است، در ادامه این جلسه که با حضور معاونت پژوهش و فناوری و برنامه ریزی و توسعه همراه بود، هر یک از دست اندرکاران حوزه پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد به ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و طرح‌های توسعه‌ای و تحولی خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1114207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =