تداوم موفقیت های مربی ایرانی در لیگ کردستان

مصطفی افخمی در دومین دیدار خود به همراه سوران نیز موفق ظاهر شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ مصطفی افخمی سرمربی تیم سوران در لیگ برتر کردستان عراق موفق شد در یک دیدار نفس گیر در مقابل تیم پیشمه رگه هولیر (پیش مرگهای اربیل) با نمایش یک فوتبال تماشایی در مقابل ۶هزار تماشاگر میزبان خود را که سابقه سه ساله قهرمانی و نایب قهرمانی این لیگ را در کارنامه خود دارد با تساوی بدون گل متوقف کند.

سوران افخمی در دومین دیدار خود توانست جایگاه خود را در بالای جدول تثبیت کرده و با تفاضل گل رده چهارم جدول را با اختلاف ۲امتیاز از صدر از آن خود کند.

اسوران با هدایت افخمی که در دیدار اولش در لیگ کردستان توانسته بود حریف خود را شکست دهد حالا با تساوی که از تیم نایب قهرمان و قدرتمند لیگ این منطقه گرفته است نشان داده که امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد.

افخمی از مربیان باتجربه فوتبال ایران است که سابقه کار در سطوح مختلف ایران به خصوص تیم های لیگ برتری تبریزی را دارد. او به تازگی به عنوان سرمربی تیمی به نام سوران در لیگ کردستان عراق انتخاب شده که طی دو بازی که به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت کرده عملکرد بسیار خوبی را از خود به جای گذاشته که باعث شده هواداران و مدیران این تیم از او رضایت کاملی داشته باشند.

کد خبر: 1116368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =