مطالبه‌گری برخی جریانات شکست خورده از دولت / فرار رو به جلو به جای پاسخگویی

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس عنوان کرد: برخی جریانات شکست خورده سیاسی به‌جای پاسخگویی در خصوص عملکرد دولت قبل مطالبه‌گر شده‌اند که این عملکرد آنها نوعی فرار رو به جلوست.

محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص اینکه چرا عده‌ای در دولت قبل در برابر تورم و گرانی‌ها سکوت اختیار کرده ولی اکنون با وجود اینکه تنها چند ماه از دولت کنونی می‌گذرد لب به انتقاد گشوده‌اند، اظهار کرد: مردم در حال حاضر به دولت سیزدهم امیدوار شده و خواستار این هستند که رئیس جمهور اقداماتی را در زمینه اقتصادی انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

برخی تلاش دارند با وارونه جلوه دادن حقایق دولت را تخریب کنند

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درخواست مردم به حق و قانونی است، عنوان کرد: اما وقتی این مطالبات از جانب برخی جریانات شکست خورده سیاسی مطرح می‌شود، اهدافی در پشت پرده وجود دارد.

آصفری ادامه داد: این جریانات در واقع باید پاسخگوی عملکرد دولت در 8 سال گذشته باشند که مشکلات فراوانی را به وجود آورد، دولتی که سفره مردم را خالی کرد، ارزش پول کشور را پایین آورد، روابط ما را در دنیا به پایین‌ترین سطح رساند و باعث نزول جایگاه گذرنامه ایرانی شد.

وی در پایان تاکید کرد: این جریانات شکست خورده به جای پاسخگویی مطالبه‌گر شده‌اند که این عملکرد آنها نوعی فرار رو به جلوست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1117701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =