طلایی پوشان دژ مستحکم حافظیه را تسخیر خواهند کرد؟

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم فجر سپاسی شیراز می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، روز چهارشنبه 3 آذرماه با انجام 8 دیدار برگزار خواهد شد که در یکی از این رقابت‌ها تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف تیم فجر سپاسی خواهد رفت.

سپاهان در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته ششم باید به مصاف تیم تازه صعودکرده فجر سپاسی برود؛ دیداری سخت و نفس‌گیر که نتیجه آن علاوه بر 2 تیم برگزارکننده، برای سایر مدعیان به خصوص آلومینیوم اراک، استقلال و پیکان حائز اهمیت است.

سپاهان در شرایطی راهی شیراز می‌شود که هفته گذشته مقابل تراکتور با تساوی بدون گل متوقف شد و بهترین فرصت برای بازپس‌گیری صدر جدول را از دست داد. سپاهان در 5 هفته گذشته 3 برد، یک تساوی و یک شکست به دست آورده و با اندوختن 10 امتیاز در رده سوم جدول ایستاده است.

درسوی مقابل اما فجر شهید سپاسی شیراز بعد از شکست در دو هفته ابتدایی لیگ، از سه بازی قبلی‌اش، 7 امتیاز گرفته و صنعت نفت و پیکان را شکست داده و با استقلال به تساوی رسیده است. حالا شاگردان کلانتری امیدوارند این هفته هم بتوانند سپاهان را متوقف کنند. تیمی که بعد از شروع خوب در لیگ، در دو هفته گذشته نه تنها رنگ برد را ندیده بلکه موفق به گلزنی هم نشده است. اتفاقی که در تیم محرم نویدکیا سابقه نداشته و باید دید امروز در ورزشگاه حافظیه چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد به خصوص آنکه سپاهان هم شانس صدرنشین شدن را در پایان هفته ششم دارد و همین موضوع می‌تواند به شاگردان نویدکیا برای پیروزی در بازی امروز انگیزه مضاعفی دهد.

نتیجه هفته گذشته: فجر سپاسی با یک گل پیکان را شکست داد و دیدار سپاهان و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان رسید

تیم داوری: ناصر جنگی- محمدجواد مداح- مهدی سیفی- یاسر همرنگ

این دیدار امروز(‌ چهار شنبه ۳ آذر ) راس ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

محمد ابراهیم پور

کد خبر: 1119530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =