بررسی فرصت‌ها و چالش‌های رتبه‌ بندی معلمان در خبرگزاری ایسکانیوز

خبرگزاری ایسکانیوز برای بیان شفاف نظرات معلمان نشستی را تدارک دیده است تا با حضور کارشناسان و مسئولان مرتبط به بررسی ابعاد مختلف لایحه رتبه بندی معلمان بپردازد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، رتبه بندی معلمان یکی از پرچالش‌ترین موضوعات این روزهای آموزش و پرورش است که مطالبه بسیاری از فرهنگیان بوده و در همین راستا تجمعات متعددی هم در سطح کشور برگزار شده است. این لایحه این روزها در کشاکش بین دولت و مجلس گرفتار شده و علی رغم مطالبه حداکثری معلمان هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده است. خبرگزاری ایسکانیوز برای بیان شفاف نظرات معلمان نشستی را تدارک دیده است تا با حضور کارشناسان و مسئولان مرتبط به بررسی ابعاد مختلف این لایحه بپردازد.

بررسی فرصت‌ها و چالش‌های رتبه‌ بندی معلمان در خبرگزاری ایسکانیوز

در این نشست سید محمد بطحایی وزیر سابق آموزش و پرورش و معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی، محمد داوری کارشناس آموزش و پرورش و سخنگوی سازمان معلمان ایران، رامین کریمی‌نیا نماینده سازمان معلمان و حجت‌الله بنیادی استاد دانشگاه فرهنگیان و کارشناس آموزش و پرورش حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را به صورت زنده از صفحه اینستاگرام خبرگزاری ایسکانیوز (باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران) به نشانی @isca-news-ir  روز پنجشنبه ۱۸ آذر راس ساعت ۱۵ تماشا کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1121245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =