استقلال تیم بزرگی است، فرصت را از دست ندهد/ فقط سپاهان مدعی قهرمانی است!

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که از بین تیم های لیگ برتری تنها سپاهان مدعی قهرمانی است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ علی اصغر مدیرروستا که از ابتدای رقابت‌های امسال از پیکان جدا شد در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درباره دلایل این جدایی اظهار داشت: در هر صورت بحث سرپرستی خیلی به کار من نمی آمد ضمن اینکه یک مقدار اختلاف نظر هم با آقای محمدی مدیریت باشگاه با یکدیگر داشتیم البته چیز خاصی نبود و به صورت دوستانه این قطع همکاری صورت گرفته و خدای نکرده این اتفاق با دلخوری و ناراحتی پیش نیامد و با خواسته خود مان این اتفاق افتاد.

سرپرست سابق تیم فوتبال پیکان درباره دیدار فردای این تیم مقابل استقلال اظهار داشت: این دیدار بازی سختی برای هر دو تیم است چون معتقدم همه تیم ها مقابل استقلال و پرسپولیس با انگیزه ظاهر می شوند. تیم پیکان هم با توجه به اینکه تیم جوانی به شمار می‌رود و از سوی دیگر کادر فنی هر دو تیم کادر فنی جوانی محسوب می شود به نظر من برای این دیدار انگیزه های پیکان بسیار زیاد است.
وی افزود: از سوی دیگر استقلال برای آن که جایگاه خود را در بین مدعیان از دست ندهد و اتفاقاً بتواند این جایگاه را بهبود ببخشد به ۳ امتیاز این دیدار نیاز مبرم دارد. بنابراین به نظر می رسد که اگر زمین ورزشگاه مناسب باشد باید انتظار یک بازی خوب را از هر دو تیم داشته باشیم بنابراین معتقدم بازی
با کیفیت و مطلوبی را در این صورت شاهد خواهیم بود.
مدیرروستا تاکید کرد: ازطرفی پیکان نباید به خاطر بحث جوانی تیمش طوری بازی کند که خدای ناکرده متحمل نتیجه بدی در این میدان شود و با ناکامی دیدار را ترک کند. آن ها باید یک مقدار از با تجربه های خود در این دیدار استفاده کرده و آنها را به کار بگیرند تا بتوانند ترکیب شان را بالانس کرده، با همه این تفاسیر با توجه به موقعیت و جوانی هر دو تیم من فکر می کنم فردا بازی خوبی از آب در بیاید.
ملی پوش سابق ایران درباره اینکه به نظر می‌رسد با توجه به ۵ بازی پیاپی که با تساوی برای استقلال به پایان رسیده این دیدار جنبه‌های جیاتی برای فرهاد مجیدی و استقلالی‌ها داشته باشد گفت: بله واقعاً این دیدار برای مجیدی و استقلالی‌ها حیثیتی است و باز هم تاکید می کنم از آن جایی که استقلال نمی خواهد رتبه خود در جدول را از دست بدهد و حتی آن را بهبود ببخشد نیاز به ۳ امتیاز این دیدار دارد و پیروزی برای آنها مقابل پیکان یک امر مبرم است، از طرف دیگر جوانان پیکان هم انگیزه خاصی دارند و می آیند تا خود را نشان بدهند بنابراین میتوانیم انتظار یک بازی با کیفیت و جذاب را از هر دو تیم داشته باشیم، این در حالی است که اگر پیکان بخواهد صرفاً از جوانانش استفاده کنند در این دیدار دچار مشکل خواهد شد.
مدیرروستا درباره لینکه به نظر می‌رسد ترکیب استقلال هم با توجه به خرید های این تیم خیلی میزان و بالانس نیست و هنوز مجیدی نتوانسته ترکیب ایده‌آل خود را پیدا کند گفت: یکی از هنر مربیان این است که بتوانند با خرید های مناسب این اشکال را برطرف کنند که الان امکان خرید نیست اما جابجایی بازیکنان در تمرینات برای پست هایی که نیاز دارد این نقاط ضعف را پوشش بدهد ایرادی ندارد، مثلاً شاید کسی که هافبک دفاعی محسوب می شود در دفاع راست خوب بازی کند، به طور مثال کمال کامیابی نیا در اوایل فوروارد بازی می کرد اما الان هافبک دفاعی محسوب می شود. بنابراین این هنر مجیدی است که بتواند با جابجایی ها نقاط ضعف را پوشش دهد.
وی ادامه داد: استقلال این فصل را خوب شروع کرد و نسبت به سال های گذشته بهتر بازی میکند اما نتیجه لازم را نمی گیرد، من فکر می‌کنم این موضوع یعنی کسب نتیجه مناسب برای استقلال و فرهاد مجیدی نیاز به زمان دارد اما آنها هم باید بدانند که تیم بزرگی هستند و نباید فرصت را از دست بدهند.
مدیرروستا درباره اینکه چه تیم هایی امسال مدعی قهرمانی هستند گفت: به نظر من فقط سپاهان!

کد خبر: 1121305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =