درخشش سردار در شب بازگشت به ترکیب

مهاجم ایرانی زنیت در نیمه اول دیدار تیمش برابر چلسی درخشان ظاهر شد و موفق شد برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز ، در آخرین شب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دو دیدار در گروه H آغاز شده که در یکی از آنها از ساعت 21:15 تیم فوتبال زنیت در خانه مقابل چلسی به میدان رفته است.

سورپرایزی به نام بازگشت سردار

از نکات مهم این بازی حضور سردار آزمون در ترکیب ثابت زنیت است. این اتفاق در حالی صورت گرفت که میتوان از آن به عنوان یک سورپرایز یاد کرد چرا که پیش از این سرگئی سماک سرمربی زنیت تصمیم گرفته بود سردار دیدارهای تیمش را از روی نیمکت دنبال کند. نکته‌ای که باعث شد گنادی اورلوف مفسر سرشناس روسی در تحلیل خود برای پیش بازی امشب یکی از انتظارات خود را حضور سردار آزمون در ترکیب ثابت عنوان کند. او گفته بود اگر مهاجم ایرانی از ابتدا در میدان باشد بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

 کامبک سردار در شب بازگشت

لژیونر مطرح فوتبال کشورمان که مقابل چلسی به میدان رفته از همان ابتدا پرتلاش ظاهر شد و خلق موقعیت‌های زیادی برای تیمش انجام داد و در نهایت توانست در واپسین دقایق نیمه اول زهر خود را بریزد و دروازه چلسی را باز کند.

زنیت که در دقیقه 2 این بازی با گلی که توسط ورنر به ثمر رسید از چلسی یک بر صفر عقب افتاده بود، در دقیقه 38 با گل کلاودینیو کار را به تساوی کشاند و فقط چهار دقیقه بعد با فرصت طلبی سردار آزمون کامبک خود را کامل کرد تا نیمه نخست 2 بر یک به سود تیم روسی خاتمه یابد.

درخشش سردار آزمون در شبی که به ترکیب تیمش برگشته به پیروزی این تیم منجر شد تا بازگشتی رویایی برای این مهاجم رقم بخورد.

ترنسفر آزمون جدی شد؟

زنیت در حالی میزبان این بازی است که نتیجه آن تاثیری در سرنوشت این تیم ندارد چرا که آنها تا پیش از این بازی تنها 4 امتیاز گرفتند و شانسی برای حضور در مرحله حذفی ندارند اما پیش از این راهی لیگ اروپا شده است.

سردار آزمون تا به حال تنها از باشگاه لیون پیشنهاد جدی داشته و چندی است که اورتون انگلیس نیز به جمع مشتریان اصلی این بازیکن پیوسته است و قطعا با توجه به درخشش سردار در لیگ قهرمانان اروپا توجه این دو باشگاه به ستاره ایرانی زنیت بیش از پیش خواهد شد.

کد خبر: 1121316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =