امکان استفاده رایگان دانشجویان دانشگاه آزاد از فایل‌های ضبط شده کلاس‌ها فراهم شد

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که تاکنون باید برای استفاده از فایل‌های ضبط شده کلاس‌های درسی در سامانه وادانا پول پرداخت می‌کردند؛ با دستور رئیس دانشگاه می‌توانند ازین پس به صورت رایگان از این امکان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی طبق اعلام پیشین، امکان استفاده از فایل‌های ضبط شده کلاس‌های درسی را در سامانه آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی(وادانا) برای دانشجویان فراهم کرده است؛ اما ظهر امروز دانشجویان متوجه شدند برای استفاده از این امکان باید هزینه بپردازند.

طبق اعلام دانشجویان و اطلاعات منتشر شده، دانشجویان پیش از استفاده از فایل‌های مورد نظر خود با پیغامی در سامانه مواجه می‌شوند که اعلام می‌کند «برای استفاده از فایل‌های ضبط شده باید مبلغ 10 هزار تومان برای هر درس پرداخت کنند.»

با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شده است که واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی که پشتیبانی سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه را برعهده دارد برای تامین هزینه‌ها دست به این اقدام زده است. البته این مشکل بعد از ساعاتی برطرف شده و دانشجویان می‌توانند به صورت رایگان از این فایل‌ها استفاده کنند.

در همین خصوص سید امیر محجوب مدیرعامل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران در توییتی اعلام کرد: «واحد الکترونیک دانشگاه آزاد برای تامین هزینه سرورهای ضبط‌کننده کلاس‌ها اقدام به اخذ هزینه 10 هزار تومانی از دانشجویان کرده بود که با دستور دکتر طهرانچی این مساله متوقف شد و دانشجویان بدون پرداخت هزینه می‌توانند کلاس‌ها ضبط شده خود را مشاهده کنند.»

امکان استفاده رایگان دانشجویان دانشگاه آزاد از فایل‌های ضبط شده کلاس‌ها فراهم شد

انتهای پیام/

کد خبر: 1123811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =