ماجرای ویدیو اشک‌ها و فریادهای معلولی در خرابه‌های مغازه‌اش / بهزیستی قول رسیدگی داد

صحاف بیان کرد: ریاست سازمان بهزیستی کشور با حساسیت ویژه پیگیر حادثه و احقاق حقوق امور توانخواه تحت پوشش است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی گفت: سازمان بهزیستی کشور از راه حقوقی، عوامل تخریب مغازه مددجوی معلول مراغه‌ای را پیگیری خواهد کرد.

فرگل صحاف روز جمعه در گفت‌ و گویی با تاکید بر اینکه بلافاصله پس از اطلاع از تخریب مغازه‌ی مددجو با خانواده وی در ارتباط مستمر هستیم، اظهار کرد: به طور جدی و  از طریق حقوقی پیگیر عاملان این واقعه هستیم.

وی با نکوهش عوامل دخیل در تخریب مغازه مددجوی یاد شده و سوء استفاده کنندگان از تهیه و انتشار تصاویر مربوط به وی برای تحریک احساسات مردم، تاکید کرد: از طریق مراجع قضایی جهت احقاق حقوق این مددجو اقدام قانونی خواهیم کرد.

صحاف با اشاره به حساسیت بهزیستی به رعایت کرامت انسانی مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش آنها، بیان کرد: ریاست سازمان بهزیستی کشور با حساسیت ویژه پیگیر حادثه و احقاق حقوق امور توانخواه تحت پوشش است.

به گزارش ایسکانیوز، انتشار تصاویر و محتوای مربوط به تخریب مغازه‌ای در خیابان امام خمینی (ره) مراغه طی روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی و یک معلول که گریه می‌کند، واکنش گسترده کاربران و برخی از مسئولان را در پی داشته است.

انتهای پیام

کد خبر: 1123939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      0 0
      من مادر دختر معلول نوددرصد هستم دیروز برای گرفتن انشعاب اب در سازمان اب ناحیه دومنطقه سراج فرجام گریه کردم به من انشعاب ندادند لطفا این قانون را به تصویب برسانید حق انشعاب از معلولین نگیرند