صعود هوگوپوشان دانشگاه آزاد اسلامی به مرحله دوم رقابت های لیگ بیستم

هوگوپوشان دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی مقابل تیم فرمانیه، مقتدرانه به مرحله دوم بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر تکواندو بزرگسالان باشگاه‌های کشور صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، امروز هفته سوم و چهارم بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو بزرگسالان باشگاه های کشور جام خلیج فارس در خانه تکواندو برگزار شد و هوگوپوشان دانشگاه آزاد اسلامی، ابتدا در دیداری جذاب و دیدنی مقابل مس سونگون ورزقان که چندین ملی پوش دارد به تساوی ۴ به ۴ رسیدند. 

شاگردان سیدنعمت خلیفه و رضا ایمان زاده در تیم دانشگاه آزاد اسلامی، امروز در چهارمین و آخرین مبارزه خود در مرحله نخست لیگ بیستم به مصاف تیم فرمانیه رفتند و ۷ به یک پیروز شدند. به این ترتیب هوگوپوشان جوان و جویای نام دانشگاه آزاد اسلامی که بیشترشان دانشجوی همین دانشگاه هستند با سه پیروزی و یک تساوی، مقتدرانه به مرحله دوم رقابت های لیگ صعود کردند و در جمع شش تیم برتر قرار گرفتند.

در این دوره از رقابت ها ۱۱ تیم دانشگاه آزاد اسلامی، پارسیان البرز، پاس، جوانه، شرکت پالایش نفت آبادان، شهرداری ورامین، صنعت مس کرمان، فرمانیه، لوازم خانگی کن، مس سونگون ورزقان و معتمد حضور دارند و در دو گروه با هم مبارزه می کنند. از هر گروه سه تیم به مرحله دوم صعود می کند.

کد خبر: 1125211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =