تبدیل وضعیت ایثارگران وزارت بهداشت تا پایان 1400

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر از مجموعه وزارت بهداشت شامل این بخشنامه (تبدیل وضعیت ایثارگران) می شدند، افزود: تا پایان سال افرادی که مشمول این بخشنامه می‌شوند تبدیل وضعیت شوند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بهروز رحیمی با اشاره به بند «د» تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ درباره تبدیل وضعیت ایثارگران افزود: این موضوع همیشه مورد توجه وزارت بهداشت بوده اما متاسفانه با توجه به نامه ارسالی سازمان مدیریت برنامه و بودجه در مورد عدم استخدام و تبدیل وضعیت‌ها در استان‌ها و تفسیر به رأی این سازمان، کمی با چالش مواجه شده بود که خوشبختانه رفع شد و درحال پیگیری تغییر وضعیت استخدامی ایثارگران وزارت بهداشت هستیم.

وی ادامه داد: از مدت‌ها قبل مذاکرات بسیاری برای لغو و اصلاح این نامه با سازمان برنامه بودجه و فراکسیون ایثارگران در مجلس داشتیم هرچند که اقدامات ما متوقف نشده بود و دانشگاه‌های علوم پزشکی درحال تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر خود هستند.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر از مجموعه وزارت بهداشت شامل این بخشنامه (تبدیل وضعیت ایثارگران) می شدند، افزود: در تلاش هستیم که انشالله تا پایان سال افرادی که مشمول این بخشنامه می‌شوند تبدیل وضعیت شوند.

رحیمی اظهارداشت: تبدیل وضعیت این همکاران در دانشگاه‌های علوم پزشکی سرعت بسیار زیادی گرفته و گزینش نیز در انجام و تسریع کار آنها بسیار تلاش می‌کند همچنین مجموعه مدیریت منابع انسانی ستاد وزارت بهداشت و دانشگاه‌ها نیز در قالب کارگروه های تخصصی به سرعت در حال انجام این مساله هستند.

انتهای پیام/ 

منبع: ایرنا

کد خبر: 1126051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =