از رفتار مسئولان استان در قبال پدیده متحیر شدم

قائم مقام باشگاه پدیده از حواشی به وجود آمده برای این تیم بسیار ناراحت است و از مسئولین درخواست می کند طی جلسه ای درخواست خود را مطرح کنند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، دیدار مس رفسنجان و پدیده مشهد از سرچشمه به سیرجان انتقال پیدا کرده اسماعیل حیدرپور در این مورد به خبرنگار ما گفت: مسئولان باشگاه اعلام کردند که در سرچشمه برف آمده و شرایط جوی نامناسبی دارد و ما هم همکاری کردیم و آقای سهیل مهدی هم در این رابطه با ما تماسی داشت. ما موافقت کردیم که به سیرجان برویم. یا این شرایط بازی خوبی را در برابر مس که مهره های خوبی دارد انجام دادیم و با اختلاف کمی برابر این تیم شکست خوردیم.

وی در مورد مصاحبه معاون ورزش و هیات فوتبال مشهد علیه حمیداوی و درخواست آنها برای این که تیم را به استان بدهد ادامه داد: واقعا تعجب می کنم و یک سوال دارم؟ در کدام استان کدام باشگاه را سراغ دارید که هیئت و اداره ورزش و جوانان آن استان، سرپرست اداره کل و معاونش، هیئت فوتبال استان و مشهد ۴۸ ساعت مانده به بازی مصاحبه کنند و بگویند این تیم را باید در اختیار ما بگذارد و برود.

قائم مقام باشگاه پدیده با اشاره به اینکه این موضوع قبل از دیدار حساس با مس به ضررشان تمام می‌شود عنوان کرد: شاید این هم یک مدل روحیه دادن است! من نمی دانم آقایان به دنبال چه چیزی هستند. من یک سوال از شما دارم؟ علت کنار گذاشته شدن استقلال و پرسپولیس از آسیا چه بوده؟ طبیعتاً بندهایی همچون بخش خصوصی سازی بوده مگر الان فیفا و afc تمام حرفشان این نیست که باشگاه‌ها باید خصوصی باشند و تراز مالی مثبت داشته باشند و اگر یک نفر بیاید مصاحبه مسئول ورزش آن استان را ترجمه کند و برای afc یا فیفا بفرستد این موضوع دخالت دولت در باشگاه خصوصی نیست؟ هدف این آقایان کمک به تیم است؟

حیدر پور اضافه کرد: اگر واقعاً تیم شهرتان را دوست دارید و می خواهید حمایت کنید معنی این مصاحبه‌ها ۴۸ ساعت قبل از بازی چیست؟ معنی و مفهوم حمایت چیز دیگری است که ما تا الان ندیده ایم اگر واقعاً آقایان حرفی در خصوص تیم دارند باید بروند مصاحبه کنند؟ هر درخواستی در ارتباط با مدیریت این باشگاه دارید می توانید به صورت دیگری بیان کنید اگر واقعا هدفتان این نیست که تیم را به هم بریزد متاسفم که در آستانه این بازی و هر بازی که ما داشتیم طبق اسناد مدارک و شواهد در رسانه ها دوستان ۲۴ ساعت قبل یک حاشیه به وجود آوردند و این جای تاسف دارد.

وی در مورد جلسه ای که در خصوص شکایت مهدی رحمتی برگزار شد توضیح داد: همانطور که این تیم در نیم فصل قبل از آقای حمیداوی گرفته شد و در اختیار استان قرار داده شد تمام هزینه ها و درآمدها در اختیار هیئت فوتبال استان است و هیچ سند و مدرکی در اختیار ما قرار ندادند که بدانیم پرداختی به ایشان صورت گرفته یا خیر؟ آنها باید این اسناد و مدارک را در اختیار ما قرار بدهند. البته با مقام محترم قضایی در این مورد صحبت شد و ایشان به ما اعلام کرد نامه کتبی بزنید و ما بگوییم اسناد و مدارک مالی را به شما تحویل بدهند این هم خیلی جالب است که باشگاه مال کس دیگری است و اسناد و مدارک را باید نامه بزند تا تحویل بگیرند؟ انشاالله دوستان هم بدانند این کارهایی که دارند می کنند کمک به استان نیست اگر تیم می‌خواهند بگویند شرایط شان چه چیزی است؟ برای گرفتن تیم چرا دارند این کارها را می‌کنند؟اگر هم تیم را نمی خواهند چرا دارند حاشیه درست می‌کنند؟ 

حیدرپور یادآور شد: باز هم می‌گویم بازی ما در ابتدا قرار بود در سرچشمه باشد و به سیرجان انتقال پیدا کرد و دوستان هیئت فوتبال این استان طوری رفتار کردند که انگار این تیم متعلق به سیرجان است و تعامل شان با باشگاه مس و ما زیاد است و جا دارد که از آنها تشکر کنیم. طوری رفتار کردند که انگار این تیم متعلق به تمام شهرهای استان و این یک کار قشنگ است،مثلا تمام استان سه زمین در اختیار مس گذاشتند تا بازی کند ولی ما همچنان از زمین امام رضا محروم و امیدوار هستیم آن کسانی که واقعاً دلشان برای این تیم می سوزد رفتارشان را نسبت به این تیم عوض کنند. آقایان رفتارتان ۱۰۰ درصد اشتباه است که مصاحبه می‌کنید. بگویید شما با چه شرایطی این تیم را می خواهید؟ این را بگویم که بچه‌های ما با این مصاحبه ها قوی تر به کار خود ادامه می‌دهند.

کد خبر: 1126361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =