روز موعود پرسپولیس با یحیی گل محمدی رسید

امروز دوشنبه روز موعود پرسپولیس با یحیی گل محمدی است که درویش را در بزرگترین تنگنا قرار داده است. مدیرعاملی که تنها تر از همیشه راهی جز واریز پول به حساب بازیکنان و پر کردن حساب باشگاه برای جذب بازیکن جدید ندارد.

به گزارش گروه ورزشی  ایسکانیوز، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی همزمان با اردوی تیم ملی ایران ادامه دارد که وضعیت بحرانی در اردوگاه سرخپوشان پایتخت برای حضور در دیدار سوپر جام مقابل فولاد خوزستان وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس پس از عدم دریافت مطالبات خود دست به اعتصاب تمرینات زدند تا در ادامه، یحیی گل محمدی در حمایت از بازیکنان خود و شرایط موجود اقدام به استعفا از سرمربیگری پرسپولیس کند.

یحیی برای بازگشت به تمرینات تیم، فرصت ۷۲ ساعته ای را به رضا درویش مدیرعامل تازه وارد پرسپولیس داد که امروز دوشنبه آخرین ساعات این مهلت است.

گل محمدی پرداخت نیمی از قراردادهای فصل جاری اعضای تیم، جذب بازیکنان مد نظر و همچنین تهیه زمین تمرین مناسب را شروط خود برای انصراف از استعفایش مطرح کرده بود.

درویش که تصورش را هم نمی‌کرد در نخستین روزها با برزخ در رختکن تیم و فشار حداکثری سرمربی تیم روبرو شود اقدام به پرداخت هشت الی ۱۰ درصد از قراردادهای بازیکنان کرد تا میزان پرداختی آنها را تا ۳۰ درصد هم برساند اما این مبلغ هم کافی نبود تا یحیی را مجاب به برگشتن به تمرینات پرسپولیس کند.

با این حال گل محمدی از دستیاران خود خواست تا تیم را تمرین دهند تا مشکلی برای آمادگی بازیکنان در آستانه بازی با فولاد در سوپرجام پیش نیاید و آنها نیز قبول مسئولیت کردند تا در سه روز گذشته تمرینات تیم را در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر بگیرند اما مربیان پرسپولیس نیز همچون نفر اول خود شرط ادامه فعالیت قائل شدند.

دستیاران یحیی به افشین پیروانی مدیر تیم اعلام کردند تنها تا دوشنبه در تمرینات حاضر خواهند شد اما در صورتی که اولتیماتوم گل محمدی به اتمام برسد و اقدامی برای حل مشکلات تیم نشود آنها نیز از حضور در تمرینات سر باز خواهند زد.

امروز دوشنبه روز موعود پرسپولیس با یحیی است که درویش را در بزرگترین تنگنا قرار داده است. مدیرعاملی که تنها تر از همیشه راهی جز واریز پول به حساب بازیکنان و پر کردن حساب باشگاه برای جذب بازیکن جدید ندارد اما تا چند ساعت مانده به شروع تمرین تیمش راهی برای خروج از آن پیدا نکرده است.

آزمون سخت درویش در برزخ رختکن پرسپولیس امروز برگزار می‌شود تا قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر در دوراهی ادامه آرامش با یحیی قرار گرفته یا شروع طوفانی بزرگ برای این تیم شود.

انتهای پیام/

منبع: مهر 

کد خبر: 1127908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =