از استقلال چه خبر؟/ خریدهای جذاب در راه است

استقلالی ها احتمالاً در روزهای آینده از دو خرید جذاب خود رونمایی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، تفاوت اصلی استقلال امسال با فصول اخیر در این است که امور اصلی این باشگاه دقیقا همانطور پیش رفت که لازم است. مدیرعامل به موقع انتخاب شد و از سرمربی حمایت کرد. در ادامه سرمربی نیز تیم رو همانطور که مدنظرش بود بست و در مجموع مسابقات نتایج لازم را گرفت و ثمره اش قهرمانی نیم‌فصل شد.

یادمان نرود فرهاد مجیدی وقتی فصل گذشته در نشست خبری پیش از دربی گفت: «من به هواداران این قول را می‌دهم که برای فصل بعد تیمی ببندم که هواداران را راضی کند». حالا با گذشت زمان می بینیم دقیقا همانطور شده که مجیدی میگفت و در واقع سرمربی استقلال به قولش عمل کرده است. 

در همین خصوص بد نیست اشاره کنیم که تمام خریدهای فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات تابستانی مفید بوده چرا که در قهرمانی نیم فصل استقلال تاثیر مستقیم داشته‌اند؛ از علیرضا رضایی گرفته تا زبیر نیک‌نفس، عارف آقاسی، امیرحسین حسین زاده، ژستد و یامگا هر کدام درست در آنجایی که لازم بوده به کمک استقلال آمده‌اند و باعث نتیجه گرفتن تیم شده‌اند.

دو خرید جذاب در راه است؟

متاسفانه باشگاه استقلال به عنوان یکی از نمایندگان شایسته کشورمان از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شده تا فصل جاری جنگ در دو جبهه جام حذفی و لیگ برتر تنها اهداف این تیم باشد. بدیهی است که در این راستا فتح لیگ برتر و در صورت امکان کسب دوگانه مهمترین اهداف آبی های تهرانی است. این در حالی است که آنها نفس یک رقیب جدی به نام پرسپولیس را بیخ گوش خود می‌شنوند و به همین دلیل است که تقویت تیم و رفع ضعف‌های ترکیب را در دستور کار قرار داده‌اند.

از شب گذشته بود که اخبار و شاید باید گفت شایعات نقل و انتقالاتی پیرامون استقلال داغ شد. خبر نهایی شدن جذب صالح حردانی از فولاد پس از چند هفته انتظار هواداران استقلال اعلام شد. آنطور که گفته شده این انتقال در ازای پیوستن آرش رضاوند و عارف آقاسی به فولاد انجام می‌گیرد.

خبر دوم به آمانوف هافبک 24 ساله ازبکستانی مربوط می‌شود. ستاره تیم تاشکند مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گرفته و مسئولان باشگاه نیز مذاکراتی با وی انجام داده‌اند که باید دید در نهایت به چه سرانجامی خواهد رسید. چنانچه این خبرها صحت داشته باشد باید خوش بین باشیم که توان بال راست استقلال به خوبی تقویت خواهد شد. منتها بهتر است تا دریافت اخبار نهایی صبر کنیم.

اولین فینال از سریال 15 قسمتی

فرهاد مجیدی اعلام کرده 15 فینال برای استقلال در پیش است. اولین فینال مورد اشاره او امروز ساعت 18 آغاز می‌شود و آنها در یک دیدار خارج از خانه مقابل تیم هوادار به میدان خواهند رفت. رضا عنایتی تیمی ساخته که نشان داده اصلا نباید آن را دست کم گرفت. تیم او بر خلاف نتایج نه چندان خوبش، به خوبی در زمین فوتبال بازی می‌کند و در تمام دیدارهایشان این اصل را ثابت کرده اند که برای هر حریفی یک تهدید خطرناک به حساب می‌آیند.

بعید است فرهاد مجیدی تغییر خاصی در ترکیب امروز استقلال ایجاد کند و همانطور که محافل خبری اعلام کرده‌اند باز هم سید حسین حسینی درون دروازه خواهد ایستاد و به جز یک مورد در سایر عناصر تیم شاهد تغییر نخواهیم بود. این تغییر نیز در پی محرومیت کوین یامگا که ناشی از چهار کارته بودن این بازیکن است ایجاد شده و به احتمال فراوان وریا غفوری جانشین ستاره فرانسوی تیمشان شود.

گزارش از هادی شاه‌مرادی

کد خبر: 1128449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =