سورپرایز فرهاد مجیدی در ترکیب امروز استقلال

به نظر می رسد فرهاد مجیدی امروز یک سورپرایز در ترکیب تیم خود خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، صالح حردانی که به تازگی از فولاد خوزستان به عنوان یک بازیکن ملی پوش به استقلال پیوسته، به احتمال زیاد امروز در ترکیب این تیم قرار خواهد گرفت. این در حالی است که خیلی‌ها گمان می‌کردند به این دلیل که این بازیکن تازه به جمع آبی‌ها اضافه شده، در ترکیب ثابت قرار نگیرد اما شنیده‌های خبرنگار ما حاکی آن است که فرهاد مجیدی می‌خواهد این ریسک را انجام دهد و مدافع تازه وارد خودش را اینگونه در ترکیب استقلال محک بزند.

گفتنی است از زمان استقلالی شدن حردانی تا به امروز این تیم یک بازی در جام حذفی انجام داده که به تشخیص فرهاد مجیدی این بازیکن به میدان نرفت و حال به نظر می‌رسد سرمربی آبی‌ها در دیدار امروز مقابل ذوب آهن برای هواداران سورپرایز جذابی به همراه خواهد داشت. این دیدار از ساعت 19 آغاز می‌شود.

حضور حردانی در ترکیب ثابت استقلال یقینا باعث تغییراتی در ارنج این تیم خواهد شد که از جمله آن میتوان به تغییر پست کوین یامگا و نیمکت نشینی وریا غفوری اشاره نمود. البته با توجه به اینکه فرهاد مجیدی همواره تا آخرین دقایق قبل از بازی تصمیمات جدید می‌گیرد نمیتوان با قطعیت از حضور حردانی، جابجایی یامگا و نیمکت نشینی غفوری صحبت کرد.

در نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان زیادی از جمع آبی پوشان جدا شدند اما تا به اینجای کار این تیم فقط صالح حردانی و عزیز امانوف را جذب کرده است. باید دید استقلال با تغییرات ایجادشده در پی بازیکنان جداشده و خریدهای جدید نیم‌فصل دوم را چگونه سپری خواهد کرد و آیا می‌تواند همچنان صدر جدول را برای خود نگه دارد یا خیر.

کد خبر: 1129625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =