آذرباد: می‌خواهم آقای پاس گل لیگ شوم

هافبک مس رفسنجان گفت: فعلا من و مهدی ترابی با دادن شش پاس گل بهترین پاسورهای لیگ هستیم و انشالله بتوانم در بازی‌های باقیمانده پاس‌های زیادی بدهم و در آخر عنوان آقای گلی را کسب کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، محسن آذرباد که در هفته هفدهم برای تیمش دو پاس گل داد از مهره های موثر مس رفسنجان در برابر شهر خودرو بود. این بازیکن در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: خیلی در این مدت تعطیلات تمرینات خوبی انجام داده بودیم و نتیجه اش را هم در این بازی دیدیم. بازی خوبی انجام شد و خوشحالم که توانستیم سه گل به ثمر برسانیم.

او در همین باره ادامه داد: توانستیم سه گل بزنیم و بر آمار گل‌های زده‌مان افزود شود. در حال حاضر بهترین خط حمله لیگ هستیم تا ببینیم. در حال حاضر در تعداد گل زده با استقلال برابر هستیم و تلاش می‌کنیم از این تیم هم پیشی بگیریم.

وی در مورد پاس گلی که داد عنوان کرد: فعلا من و مهدی ترابی با دادن شش پاس گل بهترین پاسورهای لیگ هستیم و انشالله بتوانم در بازی‌های باقیمانده پاس‌های زیادی بدهم و در آخر عنوان آقای گلی را کسب کنم. سه بار در لیگ یک آقای پاس گل شدم و باید در لیگ برتر هم به این عنوان برسم.

او در مورد جایگاه چهارمی مس اظهار کرد: واقعا در حد و اندازه یک مدعی ظاهر شدیم و این به تلاش تمام مجموعه برمی‌گردد. امیدوارم که  به همین روند ادامه بدهیم و در آخر فصل حتی بتوانیم به کسب سهیمه هم فکر کنیم.

آذر باد در پایان در مورد دیدار با فولاد خوزستان در هفته هجدهم افزود: بازی خیلی مهمی با فولاد داریم این تیم بسیار قابل احترام است اما باید برای ماندن در کورس مدعی‌ها سه امتیاز را کسب کنیم. در زمین خودمان بازی داریم و حتما باید ببریم.

کد خبر: 1130022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =