مقابل پرسپولیس باید پیروز می‌شدیم/ این فصل انگیزه‌های زیادی دارم

احمد موسوی گفت:اگر اشتباهات داوری نبود قطعا مقابل پرسپولیس پیروز بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، احمد موسوی بازیکن گل گهر سیرجان در مورد شرایط مصدومیتش به خبرنگار ما گفت: از وقتی به گل گهر آمدم در چند بازی حضور داشتم ولی بعد متاسفانه دچار مصدومیت شدم. به این صورت که از ناحیه شکم دچار گرفتگی شدم و چند روزی را با درد تمرین کردم اما از کادر اجازه گرفتم برای انجام کارهای درمانی به تهران بیایم تا وضعیتم بدتر نشود و رو به بهبودی بروم که آنها این لطف کردند. در حال حاضر کارهای قدرتی و درمانی انجام می‌دهم و خدا را شکر روز به روز بهتر می‌شوم. انشاالله این مصدومیت هرچه زودتر برطرف شود تا بتوانم به تیم کمک کنم.

او در مورد اینکه از چه زمانی می‌تواند در اختیار گل گهر باشد اعلام کرد: متاسفانه بازی حساس مقابل پرسپولیس را از دست دادم. هر چند انرژی مثبت برای تیم فرستادم و اگر اشتباهات داوری نبود قطعا پیروز این بازی بودیم. خودم نیز از بازی با صنعت نفت به صلاحدید کادر فنی می‌توانم به میدان بروم.

این بازیکن در خصوص وضعیت گل گهر در جدول عنوان کرد: اگر 7 امتیاز کسر نشده بود ما الان در رده دوم یا سوم قرار داشتیم و در کل این موضوع شوک بدی به تیم بود اما خدا را شکر الان خیلی وضعیت بهتر شده و بچه‌ها از لحاظ روحی برگشته‌اند و همه امیدواریم در آینده نزدیک شرایط گل گهر از آنچه الان هست نیز بهتر شود چرا که ما یک تیم معمولی نیستیم و خیلی حرفه‌ای و با برنامه کار می‌کنیم.

موسوی در پایان صحبت‌هایش افزود: من انگیزه‌های زیادی برای این فصل دارم و امیدوارم هرچه زودتر مصدومیتم به اتمام برسد و بتوانم به تیمم کمک کنم. انشاالله که اتفاقات خوبی در راه است.

کد خبر: 1131152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =