زبان گرفتن پسر کنار پیکر پدر + فیلم

«کی گفته من بابا ندارم، بابای من قشنگ‌ترین بابای دنیاست» بخشی از مداحی فرزند شهید مدافع حرم محمدجواد رستمی است که در مراسم وداع پدرش در معراج شهدا خواند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدجواد رستمی نیز عصر روز گذشته (شنبه هفتم اسفندماه) در معراج شهدای تهران با حضور خانواده، بستگان و عاشقان به فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

در این مراسم، محمدعلی فرزند شهید مدافع حرم محمدجواد رستمی با دیدن پیکر پدرش شروع به مرثیه‌سرایی کرد و خواند: کی گفته من بابا ندارم؟ کی گفته من بی‌کس و کارم؟ کی گفته من بابا ندارم؟ بابای من قشنگ‌ترین بابای دنیاست.

شهید محمدجواد رستمی از شهدای لشکر فاطمیون با نام جهادی «ابومحمد» در چهاردهم خردادماه سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمد. او ۲۶ خردادماه سال ۱۳۹۵ در شهرک معراته، حلب سوریه به شهادت رسید و پیکرش در منطقه ماند. اکنون بعد از گذشت پنح سال، پیکر مطهرش از طریق آزمایش DNA‏ شناسایی شده است. از این شهید یک فرزند پسر به یادگار مانده است.

به گزارش فارس،‌ مراسم تشییع پیکر این شهید، امروز (یکشنبه هشتم اسفندماه) از ساعت ۹ صبح به نشانی خیابان خاوران، روبروی ترمینال خاوران،‌ خیابان شهید میرزاده، مسجد حضرت زینب (س) برگزار و بعد از آن،‌ مراسم تدفین نیز ساعت ۱۱ در قطعه ۵۰ بهشت زهرا انجام می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1131413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =