زمان برگزاری آزمون زبان وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۱ اعلام شد

تقویم زمان بندی ثبت‌نام و برگزاری آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۱ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تقویم زمان بندی ثبت‌نام و برگزاری آزمون زبان وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۱ منتشر شد.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت ( MHLE )دارای 100 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (30 پرسش درک مطلب شنیداری، 40 پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و 30 پرسش درک مطلب نوشتاری) و 100 نمره (بدون نمرهی منفی) است.

آزمون زبان وزارت بهداشت در سال 1401 در پنج نوبت به شرح زیر برگزار می‌شود:

زمان برگزاری آزمون زبان وزارت بهداشت در سال ۱۴۰۱ اعلام شد

داوطلبان باید توجه داشته باشند تاریخ های در نظر گرفته شده برای پایان ثبت نام، قطعی نیست و در صورت تکمیل ظرفیت یک حوزه، ثبت نام برای آن حوزه زودتر از تاریخ های اعلام شده متوقف خواهد شد.

هزینه ثبت نام قابل برگشت یا نگه داری برای دوره های بعدی نیست؛ بنابراین داوطلبان لازم است پیش از اقدام به ثبت نام، از قطعیت تصمیم خود اطمینان حاصل کنند.

داوطلبان برای ثبت نام در این آزمون باید عکس پرسنلی، کارت ملی و شناسنامه خود را در سامانه بارگذاری کنند.

هزینه ثبت نام آزمون MHLE در سال ۱۴۰۱ ملبغ ۲,۱۷۵٫۰۰۰ ریال اعلام شده است.

حوزه برگزاری آزمون MHLE

نشانی دقیق مکان برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه درج می شود. برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) الزامی است و همراه نداشتن هر یک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون خواهد شد.

نحوه اعلام نتایج MHLE

داوطلبان می توانند در تاریخ های اعلام شده در جدول بالا به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و کارنامه اینترنتی خود را مشاهده و چاپ کنند. کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگر برای شرکت کنندگان صادر نخواهد شد.

هر کارنامه دارای یک کد ویژه به نام Certification Code بوده که در بالای آن درج می شود و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در پیوند «تأیید کارنامه» یا Check Certificate Validity قابل استعلام است؛ بنابر این، کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد. مراجع گوناگون (دانشگاه ها، سازمان‌ها، …) می توانند به همین روش، از درستی کارنامه اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1132325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =