از بازی کنار مسعود شجاعی لذت می‌برم/ بازی سختی با سپاهان داریم

هافبک نساجی با گلزنی به پیکان سه امتیاز را به حساب تیمش واریز کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، در چارچوب هفته بیست و یکم نساجی مازندران در مصاف با پیکان موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر از پیش رو بردارد. ایوب کلانتری درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار سختی با تیم خوب پیکان داشتیم اما ما هم می‌خواستیم به روند پیروزی‌هایمان که از بازی قبلی شروع شد، ادامه دهیم و همین شد و توانستیم یک گل بزنیم هرچند، چند گل هم نزدیم.

این بازیکن که گل سه امتیازی تیمش را در این دیدار به ثمر رساند، ادامه داد: به نظر من تمام بچه‌ها در این امر شریک هستند و من فقط ضربه نهایی را زدم. این چهارمین گل من برای نساجی بود که دو گل آن سه امتیازی بوده اما همانطور که گفتم همه در موفقیت‌ها شریک هستند.

وی در مورد قضاوت داور عنوان کرد: در صحنه‌ای که بازیکنان حریف می‌گفتند من خطای هند انجام داده‌ام اصلا چنین چیزی درست نبود و به نظرم داور قضاوت خوبی را انجام داد.

هافبک نساجی مازندران در مورد کار کردن کنار مسعود شجاعی گفت: آقا مسعود یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال کشور است. او سابقه ملی دارد و بازیکن خیلی خوبی است. خیلی خوشحالیم که امسال کنار او هستیم. حضورش بار تجربه تیم را حسابی بالا برده و به شخصه یک کلاس انگیزشی برای سایر بازیکنان است.

کلانتری درباره دیدار هفته آینده نساجی افزود: بازی سنگینی با سپاهان داریم. درست است که این تیم چند وقتی است آنطور که باید نتیجه نگرفته اما هیچ چیز از ارزش‌های بالای این تیم کم نمی‌کند. کادر فنی و بازیکنان و مدیریت بسیار خوبی دارد. امیدارم که بتوانیم پیروز شویم و هوادارنمان را خوشحال کنیم.

کد خبر: 1132826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =