پیامی تسلیت دکتر طهرانچی به مناسبت رحلت آیت‌الله علوی گرگانی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی رحلت مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی رحلت مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

إذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شئی

با تاسف و تاثر فراوان، خبر رحلت فقیه اهل‌بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)، مرجع عالیقدر تقلید حضرت آیت‌الله العظمی علوی گرگانی (رحمة الله علیه) را دریافت کردیم.

ایشان جزو علماء بزرگ و مراجع روشن ضمیر حوزه های علمیه بوده که با زهد و تواضع ستودنی و صبر و استقامت مثال زدنی، عمر شریف خود را در ترویج و نشر معارف نورانی اسلام و اهل بیت علیهم السلام صرف کردند و با جامعه علمی و دانشگاهی کشور ارتباط ارزنده ای داشتند و با اخلاق حسنه و فضائل پسندیده و رفتار نیک خود در امر  تبلیغ و تربیت شاگردان و پاسداری از مرزهای شریعت، کوشا بودند.

این مرجع عالیقدر همواره ناصحی دلسوز برای دانشگاهیان بوده و در  دیدارهای متعدد با این عالم سترگ از بیانات ارزنده ایشان، جهت تعالی و رشد علمی دانشگاه بهره‌ها بردیم.

اینجانب از سوی خود و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از اساتید و اعضای هیات های علمی و دانشجویان و کارکنان و مدیران، این ضایعه بزرگ را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه های علمیه و خانواده و شاگردان گرامی ایشان تسلیت می گویم.

محمدمهدی طهرانچی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر: 1133776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =