زخمی شدن ۴ شهرک نشین صهیونیست در عملیات استشهادی جدید

منابع خبری رژیم صهیونیستی از زخمی شدن چهار شهرک‌نشین در عملیات استشهادی یک فلسطینی در کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، رسانه‌های صهیونیستی از عملیات استشهادی یک فلسطینی در کرانه باختری خبر دادند. به گزارش این رسانه‌ها نظامیان اسرائیلی یک جوان فلسطینی را در داخل اتوبوسی در نزدیکی «گوش عتصیون»  مورد هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید

عملیات استشهادی نزدیک تل‌آویو و ۵ کشته صهیونیست / هراس اشغالگران از ساکنان اراضی ۱۹۴۸

رسانه‌های صهیونیستی از زخمی شدن چهار شهرک‌نشین در  این عملیات استشهادی در کرانه باختری خبر دادند. مجری عملیات استشهادی امروز در نزدیکی گوش عتصیون به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

روزگذشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تلاش دو فلسطینی برای انجام عملیات با سلاح سرد در بازار «محنی یهودا» در غرب قدس اشغالی و تشدید تدابیر امنیتی در این منطقه خبر دادند. این درحالی است که شامگاه سه‌شنبه در پی وقوع تیراندازی در بنی براک در شرق تل‌آویو پنج صهیونیست کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند.

منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یکی از نیروهای پلیس در عملیات تیراندازی امشب در تل آویو کشته شد. بعد از این عملیات همچنین پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش کامل درآمد و هزاران نفر از نیروهای ذخیره هم فراخوانده شدند تا در مناطق مختلف مستقر شوند.

صبح امروز پنج شنبه دو فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری شهید و ۷ نفر دیگر زخمی شدند. صبح امروز همچنین  منابع فلسطینی از وقوع درگیری شدید میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در پی یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که به دنبال این درگیری ۳ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شدت مجروح شدند. همچنین تا این لحظه ۹ فلسطینی دیگر نیز زخمی شده‌اند.

منبع: تسنیم

کد خبر: 1134929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =