معادله قهرمانی سری آ پیچیده تر شد

نتایجی که سی و یکمین هفته سری آ رقم خورد باعث شد تا معادلات قهرمانی پیچیده‌تر از قبل شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در حالی که تیم های اینتر و ناپولی در برابر حریفان سرسخت خود به پیروزی دست یافتند میلانی‌ها نتوانستند بلونیا را شکست دهند تا معادله قهرمانی پیچیده تر شود و وضعیت در صدر جدول حساس تر از گذشته دنبال شود.

با توجه به دیدار های هفته سی و یکم سری آ ایتالیا انتظار می رفت که میلانی ها بتوانند فاصله خود را با تیم های پایین دست خود بیشتر کنند اما یک تساوی بد موقع و عملکرد عالی اینتر و ناپولی سبب شد تا فاصله تیم ها در صدر جدول کمتر شود.

در حساس ترین بازی هفته سی و یکم اینتر موفق شد با تک گل هاکان چالهان اوغلو بازیکن سابق میلان، یوونتوس را در تورین شکست دهد تا بار دیگر به جدال برای کسب مقام قهرمانی بازگردد.

در دیگر دیدار حساس هفته نیز ناپولی مدعی موفق شد در برگامو دست به کار بزرگی بزند و آتالانتا را شکست دهد تا به نزدیک ترین حد ممکن به صدر جدول برسد.

در جدول رده بندی سری آ روسونری با تساوی که شب گذشته به دست آورد ۶۷ امتیازی شد و صدر جدول را حفظ کرد. ناپولی نیز با ۶۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و اینتر ۶۳ امتیازی با یک بازی کمتر نسبت به رقیبانش در رده سوم جای گرفته است.

کد خبر: 1135391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =