شکست طلسم دوازده نراتزوری‌ها

اینتر با در هم کوبیدن میلان فینالیست کوپا ایتالیا شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به میزبانی اینتر در ورزشگاه جوزپه مه آتزا برگزار شد که در پایان شاگردان سیمونه اینزاگی موفق شدند با نتیجه سه بر صفر میلان را شکست دهند تا علاوه بر انتقام شکست در لیگ برتر، راهی فینال این رقابت ها شوند.

در این دیدار که با حضور پرشور هواداران دو تیم برگزار شد در همان آغاز بازی لوتارو مارتینز با یک ضربه مهار نشدنی دروازه مایک مانیان را باز کرد تا در دقیقه چهار اینتر با یک گل از حریفش پیش بیفتد.

در ادامه نیز بر خلاف جریان بازی باز هم اینتر موفق شد توسط مارتینز به گل برسد تا نیمه اول با نتیجه دو بر صفر پایان یابد. میلانی ها با شروع نیمه دوم و ایجاد تغییرات در ترکیب خود بر بازی مسلط شدند و حتی یکبار هم توسط اسماعیل بن ناصر به گل رسیدند که داور این گل را مردود اعلام کرد تا بازی با همان نتیجه دو بر صفر ادامه پیدا کند.

در دقایق پایانی دیدار در حالی که هواداران منتظر پایان بازی بودند باز هم نراتزوری توانست دروازه میلان را باز کند تا این جدال با نتیجه سه بر صفر به سود اینتر خاتمه یابد. این برد نخستین پیروزی سیمونه اینزاگی برابر میلان در قامت سرمربی اینتر بود. اینزاگی پیش از این سه مرتبه به همراه اینتر به مصاف روسونری رفته بود که هیچگاه موفق به شکست این تیم نشده بود.

همچنین اینتر با صعود به فینال کوپا ایتالیا توانست به طلسم دوازده ساله ناکامی در رسیدن به دیدار نهایی این رقابت ها نیز خاتمه دهد. دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی امشب بین تیم های یوونتوس و فیورنتینا برگزار خواهد شد.

کد خبر: 1137449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =