استقلال ۱_۰ شهرخودرو؛ برتری آبی پوشان با گل دقایق پایانی رمضانی

در ایستگاه بیست و ششم لیگ برتر، دو تیم استقلال و شهرخودرو به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان استقلال موفق شد با یک گل به برتری دست یابد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،استقلال در دیداری فوق العاده حساس موفق شد با تک گل دقایق پایانی آرمان رمضانی به برتری دست یابد. سه تعویص طلایی فرهاد مجیدی روی گل آبی پوشان اثر مستقیم گذاشتند.

دقایق ابتدایی بازی با دو موقعیت نصف و نیمه برای هر دو تیم همراه بود که شوت های عکاشه و وریا راهی به درون چارچوب نداشت. در دقیقه 11 ارسلان مطهری می توانست دروازه حریف را باز کند. روی اشتباه یوسف بهزادی، ارسلان مطهری با یک توپ ربایی در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفت که این بازیکن نتوانست دروازه خالی را باز کند و شوت او را مدافع شهر خودرو راهی کرنر کرد.

در ادامه دو تیم بازی سرد و کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند و از معدود فرصت های نیمه نخست می توان به ضربه سر رودی ژستد روی ارسال جعفر سلمانی و ارسال خطرناک کوین یامگا که از تمامی بازیکنان رد شد، اشاره کرد. در نهایت نیز نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم راهی رختکن شدند.

در آغاز نیمه دوم استقلالی ها روی دروازه شهر خودرو خیمه زدند اما هرگز موفق به خلق موقعیت خطرناک نشدند تا اینکه در دقیقه 63 دروازه میهمان تا مرز باز شدن پیش رفت. ارسال دیدنی مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر خوب محمد دانشگر همراه شد که یوسف بهزادی سنگربان شهر خودرو با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.

استقلال ظرف یک دقیقه، دو موقعیت خطرناک را به روی دروازه حریف خلق کرد. ابتدا ضربه سر رودی ژستد را بهزادی مهار کرد و سپس آرمان رمضانی پس از دریافت پاس خوب حسین زاده، با چرخشی دیدنی ضربه اش را به سمت دروازه زد که توپ او با برخورد به تیر دروازه راهی بیرون شد.

در حالیکه شهرخودرو در حال دفاع از تک امتیاز به دست آمده بود، بالاخره مقاومت این تیم در دقیقه 88 شکسته شد. ارسال جلالی از چپ به ضربه سر ژستد همراه شد، توپ او به حسین زاده رسید که ضربه قیچی برگردان این بازیکن به تیر دروازه خورد و مقابل رمضانی قرار گرفت و این بازیکن توانست با شلیکی محکم دروازه حریف را باز کند.

در ادامه استقلال باز هم فرصت رسیدن به گل را داشت که در نهایت آبی پوشان با همین یک گل به پیروزی رسیدند و مجددا اختلاف را با پرسپولیس به عدد شش رساندند.

ترکیب استقلال:
علیرضا رضایی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، کوین یامگا، مهدی مهدی‌پور، ارسلان مطهری و رودی ژستد

ترکیب شهر خودرو:
یوسف بهزادی، ابراهیم رضازاده، محمدحسین حیدری، محمد احسان حسینی، مجتبی بیژن، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، ابوالفضل بابادی، امیرحسین نعمتی، مرتضی حسین‌زاده و محمدرضا فلاحیان

کارت زرد:

کارت قرمز:

شرح گل ها:

لحظات حساس بازی:

دقیقه یک: نخستین موقعیت نصف و نیمه بازی نصیب شهر خودرو شد که شوت عکاشه را رضایی به راحتی مهار کرد.
دقیقه ۴: استقلالی ها از سمت راست حرکتی را آغاز کردند. پاس ژستد به وریا غفوری رسید اما شوت این بازیکن از شدت لازم برخوردار نبود و سنگربان شهر خودرو به راحتی توپ را از آن خود کرد.
دقیقه ۷: ارسال تند و تیز و خطرناک امیرحسین نعمتی از سمت چپ به روی دروازه استقلال را علیرضا رضایی با یک مشت مهار کرد.
دقیقه ۱۱: اشتباه بزرگ یوسف بهزادی سنگربان شهر خودرو نزدیک بود که منجر به باز شدن دروازه این تیم شود. ارسلان مطهری با یک توپ ربایی دیدنی از گوشه محوطه جریمه، در برابر دروازه خالی قرار گرفت اما عجله این بازیکن و ضربه بی دقت او در حال عبور از مقابل دروازه بود که توسط مدافعین شهر خودرو راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۹: ارسال کوین یامگا به شکل خطرناکی از چند بازیکن عبور کرد و در ادامه توپ به خود یامگا رسید و این بازیکن در برخورد با بازیکن شهر خودرو تعادلش را از دست داد که داور مسابقه اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۳۳: ارسال خوب جعفر سلمانی به روی دروازه با ضربه سر رودی ژستد از روی نقطه پنالتی همراه شد که توپ این بازیکن با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵+۳: یک پاس در عمق و پشت مدافعین به ارسلان مطهری رسید اما این بازیکن در محاسبات خود دچار اشتباه شد و یوسف بهزادی زودتر از مطهری این توپ را مهار کرد.

دقیقه ۵۵: محمدابراهیم رضازاده پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از عبور از میان مدافعین استقلال، ضربه اش را به سمت دروازه زد که شوت او با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳: یک ضربه کاشته برای استقلال به دست آمد که سانتر مهدی پور با ضربه سر دیدنی دانشگر همراه شد که یوسف بهزادی به زیبایی دروازه تیمش را نجات داد و توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۸: شوت راه دور زبیر نیک نفس را بهزادی به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۷۹: دومین شوت متوالی زبیر نیک نفس از کنار دروازه به بیرون رفت.

کد خبر: 1139836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =