پیش‌بینی درآمد ۳ میلیارد تومانی توسط شرکت دانش‌بنیان دانشگاه آزاد

مدیر عامل شرکت همپا پیشرو بنیان از طراحی سامانه معدن مال در حوزه مواد معدنی توسط این شرکت فناور مستقر در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۱ به درآمد ۳ میلیاردی دست پیدا کنیم.

زانکو عطایی پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با بیان این که بازار بزرگ صنایع معدنی یا سامانه معدن مال، بستری برای تجارت الکترونیک در حوزه معادن کشور و مواد معدنی است، اظهار کرد: شرکت ما از جمله شرکت‌های فناور و خلاق زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

مدیر عامل شرکت همپا پیشرو بنیان با اشاره به این که سامانه ما هم به صورت سایت و هم به صورت اپلیکیشن اندروید و IOS در حال فعالیت است، افزود: در حوزه تجارت الکترونیک موفقیت‌هایی داشته‌ایم، مانند این که سال گذشته برای ۱۶ نفر اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در پنج استان شامل استان اصفهان، کردستان، خراسان جنوبی، یزد و کرمان دفتر نمایندگی داریم.

عطایی‌پور درباره مزایای سامانه معدن مال نسبت به سایر سامانه‌های مشابه گفت: تعداد سامانه‌ها و فروشگاه‌های آنلاین زیاد است، مزیت ما نسبت به رقبا در چهار مورد است، یکی این که ما به دنبال صادرات هستیم و شبکه خوبی با خارج از کشور داریم.

مدیر عامل شرکت همپا پیشرو بنیان در ادامه خاطرنشان کرد: مزیت دوم ما این است که ما یک سیستم آنلاین هفت روز هفته و ۲۴ ساعته داریم. مزیت سوم این است که چون مستقیما از تولیدکننده محصول را عرضه می‌کنیم، همیشه قیمت مناسب‌تر و با تخفیف ارائه می‌دهیم. مزیت چهارم هم این است که ما شرایط پرداخت اقساطی برای خریداران فراهم کرده‌ایم، در حالی که تجهیزات معدنی معمولا به صورت اقساط عرضه نمی‌شود.

وی با بیان این که محصول ما به صورت کامل تجاری‌سازی شده و نسخه NVP آن سال گذشته، رونمایی شد، افزود: امسال هم نسخه تجاری‌سازی شده عرضه شد. این محصول برای ما درآمدزا بوده و پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که در سال ۱۴۰۱ بیش از سه میلیارد تومان در مجموع درآمدزایی داشته باشد.

عطایی پور با اشاره به این که در حال حاضر صادرات سنگ تزئینی به شرکت چین داشته و با عمان و امارات هم همکاری‌هایی داریم، تصریح کرد: در بازار داخل هم تامین‌کننده مواد معدنی برای برخی کارخانجات فراوری کشور هستیم.

مدیر عامل شرکت همپا پیشرو بنیان درباره همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت، اظهار کرد: دانشگاه آزاد دفتری را در اختیار شرکت ما قرار داده است و مهم‌ترین تسهیلات دانشگاه ارائه تخفیف در اجاره‌ بهای پرداختی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1141628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =