حضور ۲۶۸ واحد دانشگاهی و ۱۳۵ مدرسه سما در رویداد ملی عصر امید

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی بر لزوم فراهم کردن امکانات و تجهیزات موردنیاز در برگزاری رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد و گفت: با دستاوردهای پژوهشی اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در ۲۶۸ واحد دانشگاهی و ۱۳۵ مدرسه سما، شاهد برگزاری رویداد خوبی خواهیم بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،  دومین نشست رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران درخصوص برگزاری رویداد ملی عصر امید با حضور  محمد علی‌اکبری، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

 علی اکبری در این جلسه بر لزوم فراهم کردن امکانات و تجهیزات موردنیاز در برگزاری رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد و گفت: با دستاوردهای پژوهشی اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در ۲۶۸ واحد دانشگاهی و ۱۳۵ مدرسه سما، شاهد برگزاری رویداد خوبی خواهیم بود. 

در ادامه این جلسه رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در استان تهران به ارائه گزارشی از برنامه های خود پرداختند. 

لازم به ذکر است، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در نمایشگاه رویداد ملی عصر امید از تاریخ ۸ تا ۱۱ خردادماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۸ بعدازظهر میزبان عموم مردم در مصلی امام خمینی (ره) خواهد بود.

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1141730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =