جلوگیری از عفونت در زخم‌های دیابتی با دستگاه ضدعفونی‌کننده اُزون

مدیر عامل شرکت فنون آراد سبز با بیان اینکه دستگاه ضدعفونی کننده ازون در مصارف متعدد همچون برای بو بری یخچال، درمان زخم‌های دیابتی و ... کاربرد دارند، گفت: مسئولان بجای اینکه از محصولات مشابه خارجی استفاده کننده از پروژه‌ها حمایت کرده تا فعالیت دانش‌بنیان‌ها در کشور توسعه یابد.

شادی عزیزی‌ها، مدیر عامل شرکت فنون آراد سبز  در گفت‌و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره تولید دستگاه ازون گفت: شرکت فنون آراد سبز تولید کننده ژنراتور اکسید کننده قوی است و در بسیاری از صنایع همچون ضد عفونی آب، غذا، فضا، تهویه، تصفیه فاضلاب نساجی‌ها و ضدعفونی آب و هوای داروسازی و به‌طور کلی این دستگاه یک اکسید کننده قوی است که از کلر سریع‌تر عمل کرده و باقی مانده شیمیایی به همراه ندارد.

 عزیزی‌ها افزود: تاثیر ازون دایمی نیست و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه از مصرف به اکسیژن تبدیل شده و سازگار با محیط و طبیعت است و شرکت ما دستگاه‌های ازون در ابعاد خانگی و  صنعتی را تولید کرده است. البته این دستگاه در صنایع کاربرد داشته و در بسیاری از مواقع صرفه جویی و سازگار با  محیط زیست است.

وی با بیان اینکه این دستگاه در مقیاس‌های خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ادامه داد: در اغلب مواقع در کارخانه‌های آب معدنی برای ضدعفونی کردن آب، ضد عفونی آب استخرها، تصفیه پساب و در تمامی فعالیت‌ها به ویژه ضدعفونی هوا در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. شرکت‌های دانش بنیان در زمینه‌های علمی می‌تواند قوی وارد شده و در زمینه بازاریابی و حمایت برای یافتن بازارهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. مسئولان بجای اینکه از محصولات مشابه خارجی استفاده کننده می‌توانند از پروژه‌ها حمایت کنند.

عزیزی‌ها تاکید کرد: هزینه این دستگاه در مصارف خانگی دو میلیون ۲۰۰ هزار تومان است. این دستگاه برای ضدعفونی سبزیجات، آب و در ماندگاری بیشتر سبزی تاثیرگذار دارد. البته این دستگاه در مصارف خانگی برای بو بری یخچال و  درمان زخم‌های دیابتی از اهمیت برخوردار است. در ضمن مبتلایان به زخم‌های دیابتی در صورت شست وشو زخم با آب ازون  از عفونت زخم جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1142416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =