خروج از NPT پاسخی مناسبی به قطعنامه آژانس اتمی

دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه خروج از NPT می‌تواند جواب مناسبی به قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام آژانس اتمی باشد، گفت: ما باید با جلوگیری از زیاد خواهی دشمن یکی از ارکان نظم جدید جهانی را نشان همگان دهیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی بزرگخو دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت درباره تاثیرات قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی بر عملکرد ایران اظهار داشت: شورای حکام با نادیده گرفتن و محکوم کردن ایران و توجه به ادعاهای غیرواقع غربی ها یک بار دیگه نشان داد به دنبال برقراری عدالت در سطح جهان نیست و مشخص شد که این شورا طبق سیاست‌های کشورهای غربی عمل کرده و کشور های ضعیف را نیز تحت سلطه خود گرفته است.

بیشتر بخوانید:

لاریجانی: مجلس تعلیق عضویت ایران در NPT را بررسی کند

وی در ادامه در باره پاسخ ایران به این اقدام ضدایرانی گفت: ما دو راه در پیش داریم یا باید مانند دولت قبل تن به زیاد خواهی آمریکا و اروپایی بدهیم که باعث خدشه‌دار شدن غیرت ملی و حرکت در پازل دشمن می‌شود یا باید با اقتدار جلوی این زیاده خواهی ها بایستیم.

بزرگخو با بیان اینکه کشوری که از جهت نظامی و هسته ای ضعیف باشد دیگر نمی‌تواند از ملت خود دفاع کند خاطر نشان کرد: خروج از NPT می‌تواند جواب مناسبی به این قطعنامه ضد ایرانی شورای حکام باشد و ما باید با جلوگیری از زیاد خواهی دشمن یکی از ارکان نظم جدید جهانی را نشان همگان دهیم.

دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت در پاسخ به سوالی در خصوص اقدام ایران در خاموش کردن دوربین های فراپادمانی سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی در ابتدا برای نشان دادن حسن نیت خود این دوربین ها را نصب کرد و هیچ الزامی در نصب این دوربین ها نبود و حالا که آژانس انرژی اتمی پاسخ این حسن نیت را این گونه داد دیگر دلیلی برای بودن این دوربین ها وجود ندارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1144019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =