فروش سیستمی بلیت پرواز نجف ایران‌ایر

سرپرست روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فروش ۲۵۰۰ صندلی پروازی در مسیر رفت و برگشت نجف با قیمت سیستمی خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حسام قربانعلی سرپرست روابط عمومی ایران‌ایر اظهار کرد: چند روز قبل خبری در خبرگزاری تسنیم مبنی بر گران بودن قیمت بلیت پرواز تهران-نجف در ایام خاصه عرفه منتشر شد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته با دستور سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و معاونت بازرگانی تعداد 2500 صندلی به‌صورت فروش سیستمی  غیرچارتری از تاریخ 14 تا 23 تیرماه در مسیر رفت و برگشت تامین شده است.

بیشتر بخوانید :

فروش ۴.۵ میلیونی بلیت‌های نجف به یک چارترکننده!

وی افزود: این قیمت‌گذاری برای تسهیل در امر زیارت زائران و حمایت حداکثری با توان موجود ایران‌ایر قرار گرفت. این کار باعث کاهش قابل توجهی قیمت بلیت های چارتری -پرواز نجف - شده است.

وی بیان کرد: این اقدام جهت حمایت حمل‌ونقل هوایی از تسهیل در امر زیارت و گردشگری در مسیر بالعکس برای گردشگران عراقی انجام شده است.

 5 روز قبل در خبری اعلام شد: با نزدیک شدن به روز عرفه نرخ بلیت پروازهای نجف در حال پرواز است، به‌طوری که بلیت رفت و برگشت پرواز تهران ـ نجف ایران‌ایر با قیمت 9.1میلیون تومان فروخته می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1146124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =