تایید مجوز پروازهای اروپایی هما + جزئیات

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آماده شدن ۶۰ هزار صندلی پروازی برای ایام نوروز خبر داد و گفت: مجوز پروازهای اروپایی هما تمدید شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، حسام قربانعلی با بیان اینکه برای ایام نوروز ۱۴۰۳ بالغ بر ۶۰ هزار صندلی پروازی آماده سرویس دهی به مردم شده است، اظهار کرد: این تعداد صندلی پروازی برای مسیرهای عمدتا پرتقاضاست.

بیشتر بخوانید:

تعیین قیمت بلیت هواپیما برای سال ١۴٠٣ طی هفته آینده

وی افزود: با توجه به همزمانی های نوروزی با ماه مبارک رمضان برای مسافران کثیرالسفر بسته‌هایی آماده شده و با افطاری از آنها پذیرایی می‌کنیم. برای مسافرانی که عذر شرعی دارند نیز طبق روال پذیرایی برقرار است.

وی با بیان اینکه بلیت پروازهای نوروزی را با قیمت مصوب عرضه می‌کنیم، گفت: بلیت ها را بر اساس فرآیند موجود و وبسایت هما به فروش می رسانیم تا بلیت‌ها به مصرف کننده نهایی برسد.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در زمان حاضر ایرلاین ملی ۱۶ فروند هواپیمای عملیاتی دارد، اضافه کرد: طی سه ماه اخیر ۵ فروند هواپیما به ناوگان ایران ایر اضافه شده است.

قربانعلی با بیان اینکه مجوز پروازهای ایران ایر به اروپا (TCO) به تازگی تمدید شده است، گفت: با توجه به تحریم‌ها که به ما سوخت تحویل نمی‌دهند، برای پروازهای اروپایی (رفت و برگشت) هواپیما با مخزن پر پرواز را انجام می دهد و هیچ مشکلی بابت این موضوع برای هواپیما ایجاد نمی شود. اتفاقا به لحاظ قیمت این کار به سود ایران ایر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =